Megoldott

Hol a járatszám?

A kiírón hiányzik a járat száma. Kérem javítsák a futárt a járművön. Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Bécsi út 170

Hozzászólások

  • S Dominik lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0011887/2020
    Ügyintéző: Balatoni Ilona
    Suszter Dominik
     
    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt bejelentő!

    Az 58765 számú bejelentéssel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a
    jelzett átmeneti hibát
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • S Dominik lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerintem ez egyszeri hiba csak s FUTÁR reset megoldja ha más nem.
    Korábban tipik CAF-gyermekbetegség volt, de azóta összefésülték őket.
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Suszter Dominik bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Pihenő villamos elállja a gyalogátkelőt

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Vörösvári út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldásra vár
    3
    Megoldásra vár
    3

    Lefóliázott infotábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Fónai Kende
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bécsi út / Vörösvári út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére