Megoldott

Hol a járatszám?

A kiírón hiányzik a járat száma. Kérem javítsák a futárt a járművön. Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Bécsi út 170

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0011887/2020
    Ügyintéző: Balatoni Ilona
    Suszter Dominik
     
    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt bejelentő!

    Az 58765 számú bejelentéssel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a
    jelzett átmeneti hibát
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerintem ez egyszeri hiba csak s FUTÁR reset megoldja ha más nem.
    Korábban tipik CAF-gyermekbetegség volt, de azóta összefésülték őket.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Suszter Dominik bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére