Megoldatlan

Indulás, érkezés

A CAF villamosokon a kijelzőn rosszul szerepel, hogy hová tart a villamos. Vagyis a végállomás neve az helyes, viszont azt írják fölötte, hogy indulás (departure). Ez nagyon megtévesztő (főleg egy külföldinek), mert olyan mintha onnan indult volna a járat, pedig valójában oda tart. Épp ezért az lenne a helyes felirat, hogy érkezés (arrival). A kép a 17-es villamoson készült, amely a Savoya park felé tartott. De ugyanezt tapasztaltam az egyes villamoson is.

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Bécsi út / Vörösvári út

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Az illetékes nem tervezi a kért változtatást.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0003700-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00058732

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre a BKK szakterülete azt válaszolta, hogy a kijelző statikus elemei -...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem újra küldeni!
  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Eddig is működött, de a felirat rossz.
  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    Látom, nincs válasz, de tegnap nem volt baja, rendesen működött.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére