Megoldatlan

Göncz Árpád városközpont

Tisztelt BKK és Budapest Közút!

Szeretnék érdeklődni, hogy a Budapest Közút milyen indíttatásból helyezte ki az új táblákat, amikor a hivatalos átadás még meg sem történt és a megállót még Árpád hídnak hívják ezzel megtévesztve az utazókat. Érdeklődnék továbba arról, hogy ha már kijöttek leszedni a régi táblákat és felrakni az újat, akkor az aluljáróban miért nem szedték le a metrópótlók irányát mutató felesleges tájékoztató táblákat?

A BKK pedig miért nem úgy tervezte meg az új tájékoztató táblát, hogy az rendesen teljes szöveggel kiférjen, akár a betűköz megváltoztatásával, ha már ragaszkodni kell a betűmérethez?

Kérném az illetékeseket, hogy szíveskedjenek intézkedni egy új tábla biztosításáról amire az új állomásnév teljes egészében, rövidítés nélkül szerepel.

Probléma helyszíne
Budapest Árpád híd M

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Járókelő Peti visszajelzésére vár.

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0003264-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00058382

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk az alábbi válaszokat adta. Az Árpád híd
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Peti bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére