Megoldott

Elektronikus jegyrendszer

Tisztelt BKK!

Köztudott, hogy a Rigó nevű elektronikus jegyrendszer "befellegzett" sajnos. Ehelyett elindult a Közlekedési mobiljegy, ami korántsem helyettesíti a soha el nem készült Rigót. Az a jó, hogy van kategóriájú a projekt.

Szeretnék érdeklődni, hogy készülőben van-e egy új elektronikus jegyrendszer és ha igen mikorra várható az átadás és a kivitelezés? Ha még nincs tervezve, akkor elkezdték-e? 3 hónapja lecserélődött az előző vezetés, így azt gondolom, hogy most már cselekedni kéne.

Várom válaszukat!

Ui.: A mobiljegyet ne írják le, hogy milyen jó, mert nem az. Akinek tetszik azok már rég használják. Akik meg eddig se használták nagy valószínűséggel ezután se fogják.

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Országos szolgáltatással

Hozzászólások

  • Sleepy Claus hozzászólt a bejelentéshez.

  • Szilágyi Dóra lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0001469-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00057627

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy jelenleg is tart a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    H5-ös HÉV tisztasági problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Batthyány tér M+H (I. kerület, Várkerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Villamosmegálló táblák elforgatása

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Erzsébet királyné útja (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére