Megoldott

Folyamatos jegylopás a Jászainál

Még mindig lopják a jegyeket az automatákból a Jászainál. Azért írom, hogy még mindig, mert sajnos erről a helyszínről már tavaly nyáron mondta nekem ismerős, hogy pórul járt a jegyvásárlásnál. A tegnapi napon pedig egy külföldi barátomat kísértem, aki nem kapta meg a jegyét. "Természetesen" egyből elkezdtem a kiadónyílásnál turkálni, de nem találtam, hol lehet elakadva a dolog. Felhívtuk az automatán keresztül az ügyfélszolgálatot (gyorsan felvették és segítőkészek voltak, ez természetesen pozitív!). Elkezdte mondani az ügyfélszolgálatos, hogy hogyan nyúljak bele a kiadórészbe és keressem felül a leragasztott lyukat... Meglett a ragasztás, a mi jegyeink még nem ragadtak bele a ragasztószalagba, így azokat tudtuk használni. Az előző szerencsétlen(ek) jegyei ráragadtak a szalagra, használhatatlanok lettek. Csatolom a képeket.

Még mindig rendkívül dühös és szomorú vagyok, amiatt, hogy ez történik a BKK utasaival a mindennapokban! Pontosan tudom, hogy a külföldi barátom soha nem jött volna rá, hogy ez nem csak egy hibás automata, hanem egy rendszerszinten kezeletlen piti bűnözés. Nyugtassanak meg, hogy a BKK-nak vannak tervei 2020-ra ennek a jelenségnek a megállítására.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Jászai Mari tér 3

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Szia Marietta, köszönjük a bejelentést, Szia Géza, köszönjük, hogy visszajeleztél.
  • Rózsa Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    Jelenleg kiadja a jegyeket. Reméljük így is marad...
  • Le Marietta visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Szégyelld magad, hogy nem teljesítetted állampolgári kötelességedet.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000603-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00056995

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Szakterületünk válasza a következő.

    A BKK Zrt. számos esetben tett hatóság
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Oktogonnál ugyan ez megy. Ahogy V. B. is írta, a BKK-nak nem érdeke milliókért átalakítani vagy bekamerázni az automatákat. A megkárosított utasok nagy része nem követeli vissza a pénzét, így a BKK-na...
  • Városjáró Blog hozzászólt a bejelentéshez.

    Az a gyanúm, hogy a BKK-nak baromira mindegy, hogy a kifizetett jegyeket/bérleteket végül fel tudta-e használni az utas vagy sem. Ők a pénzüknél vannak.
    Ócska duma, hogy nincs eszközük a jelenség fel...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Le Marietta bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére