Megoldott

Koszos állomás

Frissítés 2020.11.26.:
Ugyanolyan mocskos retkes mint egy évvel ezelőtt volt. Szeretnék érdeklődni, hogy mi az oka annak, hogy láthatóan nem használ magasnyomású mosót az állomás területén a BKV?
----
Szeretnék érdeklődni, hogy mikor volt utoljára nagynyomású vizes takarítás az Örs vezér terei M2 állomáson, különösképpen a bejárati részen. Illetve mikor tervezik a következőt, hogy megszűnjön a jelenlegi állapot?

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Örs vezér tere

Hozzászólások

  • Garami Marika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    BKK válasza alapján.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000191-008/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00056662

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társa
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szalai Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés leírását "Szeretnék érdeklődni, hogy mikor volt utoljára nagynyomású vizes takarítás az Örs vezér terei M2 állomáson, különösképpen a bejárati részen. Illetve mikor tervezik a következőt, hogy megszűnjön a jelenlegi állapot?"-ról "Frissítés 2020.11.26.: Ugyanolyan mocskos retkes mint egy évvel ezelőtt volt. Szeretnék é...

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Ugyanolyan mocskos retkes mint egy évvel ezelőtt volt. Szeretnék érdeklődni, hogy mi az oka annak, hogy láthatóan nem használ magasnyomású mosót az állomás területén a BKV?
  • Lukács Máté visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    A takarítás jelenthet söprést és nagynyomású vizes mosást is. Jól látható módon eddig csak ez előbbi történt meg.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000191-005/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00056662

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Még koszos.
  • Lukács Máté visszajelzésére vár.

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000191-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00056662

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A tár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rövid peron

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Jászberényi út / Maglódi út (X. kerület, Kőbánya)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére