Megoldatlan

154-es busz "nemlétező" buszmegállója

Újbuda-központnál két, egymástól 90 méterre lévő buszmegállót is ugyanúgy neveztek el. Az egyik az Allee előtt, a másik a Fehérvári úti vásárcsarnok előtt található. Mindkét megálló előtti oszlopon szerepel, hogy megáll ott a 154-es busz, de ez csak részben igaz. Sajnos nagyon félrevezető, hogy az Allee előtti megállóban csak 7 előtt és 22 óra után áll meg a 154-es. Legyenek kedvesek ezt egyértelművé tenni, mert az utasok sokszor csak az oszlop tetején lévő táblát és a Futár kijelzőt nézik, majd azt látják, hogy elsuhan mellettük megállás nélkül az Allee előtt a 154-es, a 90 méterre lévő megállóba pedig már futással sem érnek oda időben. A menetrendről készült helyszíni fotón látszik, hogy mely időpontban áll ott meg a 154-es busz, de ez nem feltűnő, az utasok nem ezt figyelik, hanem a fenti táblát és a Futár kijelzőt. Köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Újbuda-központ M

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Németh Gábor visszajelzésére vár.

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0043897-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00056524

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Szakterületünk helyszíni bejáráson szerzett tapasztalata alapján a jelzett
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Németh Gábor bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    M4

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    1107-Móricz Zsigmond körtér (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére