Megoldatlan

Félig működik

Frissítés 2020.03.05.: Nincs változás.
----
Mivel nincs futár kijelző a megállóban, ezért ez a kijelző az egyetlen, ami jelzi melyik villamos megy. Kérem azt is írják ki, hogy hány perc múlva indul. Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Karinthy Frigyes út 2

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma.
  • Suszter Dominik visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás
  • Suszter Dominik visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0041057-005/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00055536

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A tá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szalai Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés leírását "Mivel nincs futár kijelző a megállóban, ezért ez a kijelző az egyetlen, ami jelzi melyik villamos megy. Kérem azt is írják ki, hogy hány perc múlva indul. Köszönöm szépen!"-ról "Frissítés 2020.03.05.: Nincs változás. ---- Mivel nincs futár kijelző a megállóban, ezért ez a kijelző az egyetlen, ami jelzi melyik vil...

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás.
  • Suszter Dominik visszajelzésére vár.

  • Szilágyi Dóra megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0041057-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00055536

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A tá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Felőlem működhet egyszerre mindkettő :) De jogos :)
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyébként a FUTÁR kijelző se tudná, melyik oldali villamos indul hamarabb.
    Csak azt tudná, hogy valamelyik villamos elindul majd
  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Suszter Dominik bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére