Megoldatlan

Volánjáratok integrálása

Anonim Járókelő

Tisztelt BKK!
Tisztelt Volánbusz!
Tisztelt Innovációs és Technológiai Minisztérium!

A főváros környéki közlekedés szervezői és megrendelői oldalainak milyen rövidtávú tervei vannak a már az elmúlt években tapasztalt Volánbusz viszonylatok a fővárosi rendszerbe integrálása tekintetében? Itt főleg a 2014-es szigetszentmiklósi változásokra és a 2019-ben bevezettett délbudai régió változásaira gondolok. Ez az irány lenne a helyes, mivel így a utasok a jelenleginél jobb szolgáltatást kaphatnának. Elég, ha csak megemíltjük, hogy ha FUTÁR fedélzeti egységgel vannak felszerve a buszok, közterületi kijelzők kerülnek telepítésre, BKK formátumú menetrendek és viszonylatszámok, forgalomirányítás, díjszabás, stb... ezt jelenleg a Volánbusz nem tudja megfelelően nyújtani.

Tisztelt Címzettek! A szigetszentmiklósi változásokhoz kapcsolódóan lenne-e esély arra, hogy a környék nagyobb utasszámú és sűrűn közlekedő, jelenleg "sárga" Volánbusz viszonylatait a fővárosi rendszerbe integrálják?
Javasolnám így a 673-as (jövőben akár 189-es viszonylatszámmal), 674-es (jövőben akár 190-es viszonylatszámú) és a 688-as (290A? )és 690-es (290-es?) viszonylatok beintegrálását a főváros "vérkeringésébe".

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Rumbach Sebestyén u. 19

Hozzászólások

  • Bardócz Csaba lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Volánbusz Zrt. (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Le Marietta!

    Köszönjük, hogy bejelentésével megkereste társaságunkat, mellyel kapcsolatban az alábbi szíves tájékoztatást adjuk.

    Budapest elővárosában, az agglomerációs járatok ("kék busz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldásra vár"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Volánbusz Zrt. (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 223U/7054/2019

    Tisztelt Le Marietta!

    Tájékoztatni szeretnénk, hogy észrevétele kivizsgálása folyamatban van, az eredményről természetesen levélben értesítjük.
    Az elhúzódó ügyintézés miatt s...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Volánbusz"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: ata K
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Munkás utca (VII. kerület, Erzsébetváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-063

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Betört buszmegállóüveg

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: JCDecaux
    Varsa utca (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére