Volánjáratok integrálása
Tisztelt BKK!
Tisztelt Volánbusz!
Tisztelt Innovációs és Technológiai Minisztérium!
A főváros környéki közlekedés szervezői és megrendelői oldalainak milyen rövidtávú tervei vannak a már az elmúlt években tapasztalt Volánbusz viszonylatok a fővárosi rendszerbe integrálása tekintetében? Itt főleg a 2014-es szigetszentmiklósi változásokra és a 2019-ben bevezettett délbudai régió változásaira gondolok. Ez az irány lenne a helyes, mivel így a utasok a jelenleginél jobb szolgáltatást kaphatnának. Elég, ha csak megemíltjük, hogy ha FUTÁR fedélzeti egységgel vannak felszerve a buszok, közterületi kijelzők kerülnek telepítésre, BKK formátumú menetrendek és viszonylatszámok, forgalomirányítás, díjszabás, stb... ezt jelenleg a Volánbusz nem tudja megfelelően nyújtani.
Tisztelt Címzettek! A szigetszentmiklósi változásokhoz kapcsolódóan lenne-e esély arra, hogy a környék nagyobb utasszámú és sűrűn közlekedő, jelenleg "sárga" Volánbusz viszonylatait a fővárosi rendszerbe integrálják?
Javasolnám így a 673-as (jövőben akár 189-es viszonylatszámmal), 674-es (jövőben akár 190-es viszonylatszámú) és a 688-as (290A? )és 690-es (290-es?) viszonylatok beintegrálását a főváros "vérkeringésébe".
Hozzászólások
Tisztelt Le Marietta!
Köszönjük, hogy bejelentésével megkereste társaságunkat, mellyel kapcsolatban az alábbi szíves tájékoztatást adjuk.
Budapest elővárosában, az agglomerációs járatok ("kék busz...
Tisztelt Le Marietta!
Tájékoztatni szeretnénk, hogy észrevétele kivizsgálása folyamatban van, az eredményről természetesen levélben értesítjük.
Az elhúzódó ügyintézés miatt s...