Megoldatlan

Hiányos kitáblázás

FRISSÍTÉS (2020.08.30.):

A kijáratnál a tábla továbbra is a képen látható maradt A matricázás is úgyanúgy csak az a leszakadt van, ami a másik képen látható, ebből van kb 2 db, míg az M3-as metrót jelzőből az egészen a lépcsőig tele van matricázva. Nem gondolom, hogy ne lehetne megoldani a problémát néhány új matricával.
Illeteve lassan egy éves lesz a bejelentésem, sajnálom, hogy eddigre sem sikerült egy új táblát vagy esetleg valami kiegészítőt legyártatni.

----------------------------------------------------------------------------

FRISSÍTÉS
2020.03.10.

"Sajnos a probléma továbbra is fennáll, a táblán nincsen kiegészítés. (Elnézést a nem túl jó minőségű fotóért, nem tudtam közelebb menni a táblához.) Legutóbbi ottjártamkor (2020.03.06) észrevettem egy matricát az aluljáró padlóján, ezt le is fotóztam, ilyen állapotban van. Ezt nem nevezném utastájékoztatásnak.
Nem tudom, hogy ez ott volt e lassan 4 hónappal ezelőtt, de gyanítom nem. Örülök, hogy legalább ennyit előrement az ügy, de jó lenne akkor, ha ezt az elszakadt matricát megcsinálnák, illetve többet is raknának fel, hogyha újra ilyen történik, akkor is lehessen látni, hogy merre induljon az ember.

Köszönöm. Bízom az ügy további előremenetelében.

Üdvözlettel,
Tóth Júlia Zsuzsanna"

Újabb képek csatolva (admin).

--------------------------

Kedves Járókelő.hu!

Még a hónap elején futottam bele abba a problémába, hogy szerettem volna a Népligetnél átszállni a reptéri 200E jelzésű autóbuszra a reptér irányába. Nagyon ritkán járok arra, most is csak egyszeri alkalom volt, így nem tudtam a mostani rendet. Az 1-es villamosról szálltam át, és szomorúan tapasztaltam, hogy se a felszínen nincs semmi tájékoztatás, se az aluljáróban sehol nincs kitáblázva, hogy melyik kijáratot kell választani, ha a reptéri busszal szeretnék továbbutazni. Nekem legalább egy 15 perces plusz járkálást jelentett ennek a kitáblázásnak a hiánya, illetve a felszínen uralkodó építkezés miatti káosz sem segített a gyors megtalálásban. Végül sikerült persze, a D kijáraton kellett felmennem, mert a reptéri busz is ugyanonnan indul, mint az M3 metrópóló, csak egy kicsit előrébbről. A megállóban ez már látszik természetesen, csak amíg az előbbi ki van táblázva az aluljáróban is, addig a másik nem. Erről csináltam is egy fotót, amit alább csatolok.
Szeretném felhívni a BKK figyelmét arra, hogy ha már meghosszabbítják a 200E jelzésű busz vonalát a metró felújítása miatt, akkor jó lenne, ha a meghosszabbított szakasz egészén ki lenne rendesen táblázva, hogy hol lehet elérni ezt a buszt.

Köszönöm előre is az intézkedést!

Üdvözlettel,
Tóth Júlia Zsuzsanna

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Népliget M

Hozzászólások

  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2020.03.10. "Sajnos a probléma továbbra is fennáll, a táblán nincsen kiegészítés. (Elnézést a nem túl jó minőségű fotóért, nem tudtam közelebb menni a táblához.) Legutóbbi ottjártamkor (2020.03.06) észrevettem egy matricát az aluljáró padlóján, ezt le is fotóztam, ilyen állapotban van...

  • Tóth Júlia hozzászólt a bejelentéshez.

    A kijáratnál a tábla továbbra is a képen látható maradt A matricázás is úgyanúgy csak az a leszakadt van, ami a másik képen látható, ebből van kb 2 db, míg az M3-as metrót jelzőből az egészen a lépcső...
  • Tóth Júlia visszajelzésére vár.

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0040616-004/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00055316

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Szakterületünk azt válaszolta, hogy az utastájékoztatás minőségére, az utas
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szilágyi Dóra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szilágyi Dóra megváltoztatta a bejelentés leírását "Kedves Járókelő.hu! Még a hónap elején futottam bele abba a problémába, hogy szerettem volna a Népligetnél átszállni a reptéri 200E jelzésű autóbuszra a reptér irányába. Nagyon ritkán járok arra, most is csak egyszeri alkalom volt, így nem tudtam a mostani rendet. Az 1-es villamosról szálltam át, és szomorúan ta...

  • Tóth Júlia hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Járókelő!

    Sajnos a probléma továbbra is fennáll, a táblán nincsen kiegészítés. (Elnézést a nem túl jó minőségű fotóért, nem tudtam közelebb menni a táblához.) Legutóbbi ottjártamkor (2020.03.0
    ...
  • Tóth Júlia visszajelzésére vár.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0040616-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00055316

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy a jelzett táblák c
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Tóth Júlia hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Németh István!

    Mint írtam: "A megállóban ez már látszik természetesen...", tehát igen, arra gondoltam, hogy ott a felszínen, miután már megtaláltam a helyes kijáratot, láttam a kitáblázást. Az
    ...
  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    A felszínen ki van táblázva. Van tábla az ideiglenes jegypénztár mellett és a metrópótló KöKi irányú megállója melletti oszlopon is. Más kérdés, hogy letépték-e már...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Tóth Júlia bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    H5-ös HÉV tisztasági problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Batthyány tér M+H (I. kerület, Várkerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Firkált HÉV

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Batthyány tér M+H (I. kerület, Várkerület)
  Vissza az oldal tetejére