Megoldott

Vak ember és az ajtónyitó gomb

Anonim Járókelő

Tisztelt…!
Nekem az volna a kérésem és ha megvalósítható, hogy a közösségi járműveken a vakok számára, hogy az új villamosokon mivel egyben van az ajtó a villamos / Caf/ oldalával hogy hangjelzés lenne, hogy a vak megtalálja az ajtó nyitógombot!
Mert sajna sokszor a villamos vezető oda se figyel, hogy vak ember van a megállóba, és végig taperolja a villamost, hogy megtalálja az ajtó nyitógombot!
Az a MARHA vezető azt hiszi, hogy a vak simogatja a villamost, és minden segítség nélkül egyszer csak elindul!
Én írtam a BKK Nak, hát még ilyen választ mint ők adtak az már józanészt felülmúlta!
Ha a villamos elejére állok, akkor 3 méternél megtalálom az első ajtót, és 1.5 m magasságban megtalálja a vak az ajtó nyitó gombot!
Majd a következő ajtó 4,35 m méternél a második ajtó nyitógomb van, és így tovább .
Hát ha a BKK nál ily értelmes ügyfelesek vannak mit lehet erre szólni!!!
A siketek számára fényjelzés van hogy ők így tudják mi fog következni.
Szeretném ha vakok számára is megoldódna hogy ne keljen végig taperólni a villamos oldalát, hogy megtalálja az ajtónyitót!!!
Tisztelettel:
egy vakember.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Közvágóhíd H

Hozzászólások

  • g g lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0039482-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00055094

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKK feladata a budapesti közösségi közlekedés megbízható és fenntartható
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0039482/2019

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00055094

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését! Tájékoztatjuk, hogy a bejelentéssel kapcsolatos vizsgálat a különböző társaság...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!

    Bejelentése megérkezett, köszönjük.

    Észrevételével elősegítette a budapesti közösségi közlekedés akadálymentesítésével kapcsolatos problémák, javaslatok jobb megértését a Budapesti
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnálom, hogy ilyen negatívan állnak hozzá. Én mindig igyekszem segíteni, de sok más utasnál is ezt látom szerencsére. Remélem sikerül normális megoldást találni.
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezt a pökhendi, fennhordott, rászorulót magaról letojó hozzáállást!
    Máshol ilyen lenéző válaszért fejek repülnek!
    Remélem mégegyster nem fog ilyen előfordulni és kedves embertársaim! Segítsük a vakon,...
  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Nagyon sajnálom, hogy ez a hozzáállás :( Remélem sikerül valamit kidolgozni az ügyben.
  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Bezúzott reklámtábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Jókai Mór utca / Határ út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Fólia a monitoron

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Fónai Kende
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ecseri út M (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére