Megoldatlan

Átszállás. De hol van a megálló?

A Széll Kálmán téren a metró kijáratnál miért nincsenek kint a térről induló járatok megállói egy térképen? A tér közepén van ilyen tábla. De a metrónál is kellene, hogy legyen.

Nem ismertem a busz indulási helyét. A járat hétvégén fél óránként jár. Ritkán járok errefelé, így azt sem tudtam, hogy a térképet a tér melyik pontján kell keresni. Megkérdeztem a jelen lévő ellenőröket a busz megállójáról, de hiába, mert ötszöri ismétlés után sem értették, mit kérdezek...

Mire megtaláltam a táblát a tér egyik felén és megtudtam, hogy a tér másik feléről indul a busz, lekéstem az induló járatot.

Minden metró állomáson kint kellene lennie térképen a közelben található buszmegállóknak és Bubi állomásoknak, hogy segítsék az átszállást.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Széll Kálmán tér

Hozzászólások

  • Járókelő Ügykezelő lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldatlan"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Szalai Krisztina lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett elég információ a bejelentőtől.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem került ki tájékoztató.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0039795-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00054999

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A megoldás érdekében szakterületünk felvette a kapcsolatot a társterületek
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    És ha nincs okostelefonom? Vagy mobilnetem? Vagy öreg vagyok és fáj a lábam? Vagy turista vagyok? Miért kell a táblát keresnem, miközben a busz meg épp indulni készül?
  • János Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Jó, akkor Futár alkalmazás még a metróban utazva kirajzolta volna a térképen hol vannak a járat megállói.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Picikét??! Mire odaértem, meg onnan vissza a tér másik felére, elment a buszom.
  • János Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Ott van, ahogy kilépünk, az óra felé, picikét jobbra.
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Koszos menetrend

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szilágyi Erzsébet fasor (II. kerület)
  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Hibás jegyautomaták

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kelemen László utca (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rossz elektronikus menetrend tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kolosy tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére