Megoldatlan

Koszos fal

Kérem takarítsák le a falat. Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Kelenföld vasútállomás

Hozzászólások

  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez akkora szégyen, hogy ma beküldtem újra a bejelentést.
    https://jarokelo.hu/85462
  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított egy éven belül nem oldódott meg a probléma.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0030200-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00054977

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társa...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Rohad szét a hat éve átadott metró fala. Még a "műalkotást" is el fogja takarni a "cseppkő" hamarosan.
  • Suszter Dominik visszajelzésére vár.

  • Szilágyi Dóra megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0039772-005/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00054977

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A tár...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyre rondább a fal. Ma fotóztam.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0039772-001/2019/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00054977

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek....
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    És így nézett ki 2014. május 20-án, nem sokkal az átadás után.
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Suszter Dominik bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Hiányzó fólia

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Móricz Zsigmond körtér (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Futár nem működik

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kosztolányi Dezső tér (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére