Megoldott

BKK jegyautomata

Anonim Járókelő

KÖKI terminál átjárójában, A07 jelzésű BKK automatából vásároltam egy 10-es jegytömböt szeptember 30-án.
4 jegyet túlméretezve vágott a gép, olyan szélesre, ami biztosan nem fér be a lyukasztóba.
Nem tragédia, méretre igazítom, de ha valakinek mind a 10-et ilyenre vágja, vagy csak egyet vesz és azt az egyet vágja túl nagyra és nem sniccerrel jár az illető, annak okozhat nagyobb kellemetlenséget is.
Esetleg ránézhetne a BKK, hogy minden oké-e az automatával.

Probléma helyszíne
Budapest XIX. kerület, Kispest, Kőbánya-Kispest

Hozzászólások

  • Bertalan Balázs lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0034293-001/2019/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00052820

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKK Zrt.-nek.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére