Megoldatlan

Nincsenek kint menetrendek

FRISSÍTÉS (2019.11.30.):

Megoldatlan.

-----

Tisztelt BKK!

Mint gondolom tudják, hogy 2019. szeptember 7-én szombaton ismét közlekedett retró járat. A régi 3-as busz vonalán közlekedő autóbusz menetrendjéről viszont semelyik megállóban nem volt tájékoztatás! Miért? Mi és ki mentesíti fel Önöket arról, hogy egy normál díjszabás szerint közlekedő, közszolgáltatás részeként üzemelő járatról nem adnak semmilyen tájékoztatást? És ez nem először fordult elő.

Tájékoztatás elmulasztásával kapcsolatos panaszaimat ezentúl minden esetbe továbbítom az Innovációs és Technológiai Minisztérium Piacfelügyeleti és Utasjogi Főosztály részére hatósági kivizsgálás céljából! Javaslom a többi panaszosnak is, hogy éljen a jövőben ezzel, mert akkor kénytelen a BKK tenni is valamit és nem csak sablonválaszokat küldözgetni számunkra. Az oldal kezelőinek is szíves figyelmébe ajánlom, nagyon hasznos lenne!
https://www.nkh.gov.hu/utasjogok
ugyfelszolgalat@itm.gov.hu

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Móricz Zsigmond körtér M

Hozzászólások

  • Ügykezelő Járókelő lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0031522-004/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00051587

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Szakterületünk elismerte a tájékoztató kihelyezésének elmulasztását, és emi...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    @T András! "kivizsgálták a jelzett problémát. Kiderült, hogy munkatársaik technikai okok miatt valóban nem helyezték ki a megállóhelyekre az R3-as járatok laptábláját. Köszönjük a bejelentést, a kelle...
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! Mint gondolom tudják, hogy 2019. szeptember 7-én szombaton ismét közlekedett retró járat. A régi 3-as busz vonalán közlekedő autóbusz menetrendjéről viszont semelyik megállóban nem volt tájékoztatás! Miért? Mi és ki mentesíti fel Önöket arról, hogy egy normál díjszabás szerint közlekedő, közszolgálta...

  • Archibald Stephens hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan.
  • Szász László megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Kövér Blanka lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0031522-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00051587

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre szakterületünk azt válaszolta, hogy kivizsgálták a jelzett problémát
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Archibald Stephens bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Elromlott kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bikás park (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Felcserélt táblák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Péterhegyi út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére