M2 megy a harc egy talpalatnyi helyért
FRISSÍTÉS 2019.10.18.:
"metróközlekedés során előfordulhatnak előre nem látható meghibásodások"
Csakhogy az előfordulhatnak nem azt jelenti hogy minden reggel ez van, szóval ez nem igazán válaszolja meg a probléma felvetését, sőt erősen elbagatelizálja, amolyan BKK módra...
Talán nem ugyanez folytatódik tegnap is meg ma is sőt jövő héten is? Semmilyen probléma nem lett megoldva, csupán egy nap mint nap fennálló problémára azt mondták hogy "néha előfordulhat" ...
Válasz érkezett ugyan de semmi megoldás...
-----
Az M2 metrón egy talpalatnyi helyért megy minden reggel a harc, gyakran az egyikre már ember nem fér fel és az 5-6 perccel később indulóra is épp csak sikerül felpasszíroznia magát, és ez még csak az Örs végállomás reggel 8 körül, a Deák még messze ahol több ember szállna le mint fel...
Őszintén megmondom, elég embertelenek a körülmények, egyes indiai képeken látni ilyen jeleneteket ahol az emberek lógnak a járművek oldalán, mint a képen is látható a kényelmi szint itt sem nagyobb... Kérem a BKK-s okosok ötleteljenek ki valami megoldást, és lehetőleg ne üljenek ezen a problémán IS hónapokat vagy éveket!
Nyilván a jegy/Bérlet ára Sajnos CSAK az utazást foglalja magában, sem pontosságot, sem tisztaságot, sem biztonságot, de azért talán egy "fejlett" ország fővárosában egy kis kényelem is beleférne, cserébe ha már nem autóval pöfögjük tele a várost és az emberek jelentős része attól függően hány fős a család, a fizetésének FEJENKÉNT 5-7% -át is kifizeti az utazásért!
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00051416
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társ...
Talán nem ugyanez folytatódik tegnap is meg ma is sőt jövő héten is? Semmilyen probléma nem lett megoldva, csupán egy nap mint nap fennálló problémára azt mondták hog...
Csakhogy az előfordulhatnak nem azt jelenti hogy minden reggel ez van, szóval ez nem igazán válaszolja meg a probléma felvetés...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00051416
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társa...