Megoldott

ragasztószalaggal összetákolt busz

Anonim Járókelő

Az elmúlt egy hónapban már harmadszor találkoztam ezzel a busszal, a BKK tájékoztatása rendszerint az szokott lenni hogy a hibákat azonnal javítják, nyilván és határozottan de ez nem igaz, mint azt a fent említett példa is mutatja, hetekig nem javították a ragasztó pedig csak egyre inkább elengedi..

Ragasztószalaggal van összetákolva az LMG-024 rendszámú busz első ajtajánál a takaróelem. Sajnálatos hogy ez messze nem az egyetlen ilyen egyébként hozzá nem értő megoldás a járműveken, a sofőröknek kötelességük lenne az ilyen eseteket jelenteni, a BKK-nak pedig követelnie kellene az azonnali javításokat azon cégektől akiktől bérlik a járműveket VISZONT ez sajnos nem történik meg soha. Számtalan javítás amit eszközölnek az utasok, járókelők jelentései nélkül talán soha nem történnének meg!

Ha az autóm lenne így megfoltozva is szégyen lenne, de tekintve hogy itt egy ország fővárosának tömegközlekedési járművéről van szó, nos minden iróniával élve ehhez csak gratulálni tudok...

A balesetveszélyről nem is beszélve, nem amennyiben hanem amikor egy ilyen fejbe csap valakit akkor majd megy az egymásra mutogatás de felelős szokás szerint nem lesz!

Nem azért fizet az utas hogy még a súlyos pénzek kiadásán túl az ő feladata legyen figyelni és jelezni a szolgáltató irányába az esztétikai és balesetveszélyes hibajelenségeket is!

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Batthyány tér 4

Hozzászólások

  • g g lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Most így néz ki, nem tökéletes, de sokkal jobb.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Az szép meg jó hogy átnézik és javítják az azonban szomorú hogy ez külön kérés nélkül rutinellenőrzések nem történik meg.
  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0031041-001/2019/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00051374

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Firkált HÉV

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Batthyány tér M+H (I. kerület, Várkerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Szemét és undorító kárpitok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Batthyány tér M+H (I. kerület, Várkerület)
  Vissza az oldal tetejére