ragasztószalaggal összetákolt busz
Az elmúlt egy hónapban már harmadszor találkoztam ezzel a busszal, a BKK tájékoztatása rendszerint az szokott lenni hogy a hibákat azonnal javítják, nyilván és határozottan de ez nem igaz, mint azt a fent említett példa is mutatja, hetekig nem javították a ragasztó pedig csak egyre inkább elengedi..
Ragasztószalaggal van összetákolva az LMG-024 rendszámú busz első ajtajánál a takaróelem. Sajnálatos hogy ez messze nem az egyetlen ilyen egyébként hozzá nem értő megoldás a járműveken, a sofőröknek kötelességük lenne az ilyen eseteket jelenteni, a BKK-nak pedig követelnie kellene az azonnali javításokat azon cégektől akiktől bérlik a járműveket VISZONT ez sajnos nem történik meg soha. Számtalan javítás amit eszközölnek az utasok, járókelők jelentései nélkül talán soha nem történnének meg!
Ha az autóm lenne így megfoltozva is szégyen lenne, de tekintve hogy itt egy ország fővárosának tömegközlekedési járművéről van szó, nos minden iróniával élve ehhez csak gratulálni tudok...
A balesetveszélyről nem is beszélve, nem amennyiben hanem amikor egy ilyen fejbe csap valakit akkor majd megy az egymásra mutogatás de felelős szokás szerint nem lesz!
Nem azért fizet az utas hogy még a súlyos pénzek kiadásán túl az ő feladata legyen figyelni és jelezni a szolgáltató irányába az esztétikai és balesetveszélyes hibajelenségeket is!
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00051374
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A...