Javaslat
FRISSÍTÉS 2019.10.02.:
És társadalmi egyeztetést miért nem tudnának ezzel kapcsolatban csinálni?
A javaslat régen a 29-es és a 134-es busz összekötéséről szólt és nem a 134-es és az akkor még nem is létező 109-es busz összeköttetéséről szólt.
Ha lenne egy társadalmi egyeztetés hamar pontot tenne a kérdésre. Mint látják többen is támogatják a javaslatot, szóval kérem csináljanak róla egy társadalmi egyeztetést.
Ha ott kiderül, hogy sokan nem kívánják az összekötését, akkor marad úgy is.
Várom válaszukat! Köszönöm szépen!
-----
FRISSÍTÉS 2019.10.02.:
A BKK válasza:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyre szakterületünk a következőket válaszolta. A budai fonódó villamoshálózat elindításához kapcsolódva a BKK társadalmi egyeztetést folytatott, melyben többek között szó volt a 134-es járat továbbvezetéséről is a Pacsirtamező utca térsége felé. A beérkezett észrevételek azonban azt mutatták, hogy a 134-es busszal utazók nagy többségének fontos a Szentlélek téri kapcsolat és a kerületközpont elérése. A III. kerületi önkormányzattal történt egyeztetésen is az az állásfoglalás született, hogy a kerületi belső feltáró szerepű 134-es járat mindenképpen érintse Óbuda központját, a Szentlélek teret.
A 134-es járat észak-óbudai gyűjtőterülete felől indulóknak a BKK azt javasolja, hogy a nagy kapacitású, gyors és igen sűrűn közlekedő H5-ös HÉV-vel érjék el a 109-es járattal is érintett belvárosi átszállópontokat, a Margit híd, budai hídfőt, illetve a Batthyány tér metróállomást. A rendelkezésre álló közlekedési lehetőségek figyelembevételével nem látják indokoltnak, hogy Békásmegyer felől a HÉV-vonallal párhuzamosan buszjárat is közlekedjen a Batthyány tér felé. A bemutatott szempontok alapján a 109-es és a 134-es vonalak összekötése nincsen napirenden.
Köszönjük az észrevételt és a javaslatot."
-----
Tisztelt BKK!
Szeretnék egy javaslatot tenni. A 134-es busz és a 109-es busz, úgymond összekapcsolására és egy járattá alakítására.
A 134-es busz egyenesen haladna tovább a Flórián tér fele, így ugyan kihagyja a Szentlélek teret, de az onnan induló buszokra és az 1-es villamosra a Flórián térnél át lehetne szállni, illetve a HÉV-re is Kaszásdűlőnél, így igazándiból nem is lenne hátrány. Egyedül a 29-es buszra nem lehetne, de ez a Kolosy térnél már oda is lehetséges lenne.
Tehát a javaslatom a 134-es és a 109-es autóbusz összekötése lenne. Ez menetidőben kb. 41 perc lenne a kétszer 20 perc helyett.
Kérem vizsgálják meg a lehetőségét, mivel szerintem érdemes lenne létrehozni ezt a járatot.
Emiatt pedig érdemes lenne egy társadalmi egyeztetést is létrehozni, hogy valóban szükséges-e és az embereknek hasznos lenne-e egy ilyen járat.
Mellékeltem egy térképet is az elképzelésről.
https://drive.google.com/open?id=1C6N4tKiJSIxggpX_7Un_VSV5P-lIwrUx&usp=sharing
Minden szükséges információt leírtam róla a térképen.
Köszönöm szépen válaszukat!
(Aki használja a két buszjáratot és úgy gondolja lenne javaslata vagy bármi egyéb, nyugodtan jelezze.)
Hozzászólások
A véleményemet, akkor én is fenntartom :D
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00051372
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKK Zrt.-nek. A tá...
A javaslat régen a 29-es és a 134-es busz összekötéséről szólt és nem a 134-es és az akkor még nem is létező 109-es busz össze...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00051372
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyre szakterületünk a következőket válaszolta. A budai fonódó villam...
A 109-es szerintem lazán elbírná a 134-es sűrűségét. Járműkiadás Arrivás MAN-ekkel, csúcsidőben 280-asok segítenek be.
Így tulajdonképpen semmiféle p...
Reméljük a BKK is így gondolja :)
Korábban, még vagy 10+ éve volt olyan elképzelés, hogy a 29-es elérje Óbudát, illetve a Pók utcai lakótelepet. Lényegében a 106-os lakótelepi hurok végét ellenirányban járta vo...