Megoldatlan

Lekopott

Tisztelt BKK!

Az M1-es metrón az M3-as metró pótlásáról tájékoztató, ajtókra kihelyezett, celluxozott A/4-esek kopottak, koszosak.
Kérem, vizsgálják meg, hogy van-e ennél alkalmasabb hely a tájékoztatásra, és a hirdetmények lehetőleg tartósabb kivitelben készüljenek!

Kérem továbbá, hogy a megállókban a jegykezelésre felszólító, kopott padlómatricákat cseréljék! (Ahogy láttam, a Mexikói úton, a Hősök terén és az Oktogonnál a legrosszabb a helyzet).

Tisztelettel,
Szász László

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Hősök Tere

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma. Tegnap még ilyen volt.
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem járok erre és szerintem nem is fogok a közeljövőben.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia László!
    Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Köszönjük segítséged és visszajelzésed!
  • Szász László visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0028832-003/2019

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00050494

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társ
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz.
  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szász László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére