45-ös busz, retró-vonal de miért?
Aki rendszeresen a 45-ös busszal jár bizonyára észrevette már hogy ezen a vonalon jellemzően csak a legrégebbi, épp csak le nem selejtezett, minden kényelmet mellőző buszok járnak, a klíma ezen a vonalon csak álom, ahogy a normális rugózás is, amíg vannak járatok (főleg a budai oldalon) melyen csak klíma-képes új, sok esetben Hibrid buszok futnak, addig a BKK minden bizonnyal úgy gondolja ez a luxus az Örs vezér tere és Cinkota között utazóknak nemhogy egészben de részben sem jár.
Szeretnék választ kapni a BKK -tól, miért kell mindig a legrégebbi buszokat rásózni a környéken utazókra, amíg más helyeken legalább néha akadnak új, kényelmes buszok?!?!
A Jegy és Bérlet a 45ös busz vonalán sem olcsóbb, épp annyit fizetünk mi érte mint az Árpád hídon 34/106 buszokkal átutazók és még lehetne bőven sorolni, erre a vonalra mégsem jutnak olyan buszok, csak azok amik már a széthullás határán vannak, némi túlzással ugyan, de sok buszt lehet már csak a rajta kívülről és belülről takaró kosz tart össze... Szeretnék kérni a BKK-tól erre egy logikus és kielégítő választ kapni, köszönöm!
Hozzászólások
Ironikus azért hogy az 500-nál is több új buszból ide egy sem jutott, ahogy az is hogy a villamos és...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00048644
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy a fővárosi közösségi k...
1) a BKK alvállalkozója aBKV, ami pl. a 45-ös buszt is adja, egész pontosan a cinkotai autóbuszgarázs, így az ottani buszparkból lehet gatdálkodni.
2) egy másik BKK alv...