Megoldott

Nem működő "mini" Futár

FRISSÍTÉS 2019.06.26.:

A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a szakterületünknek, akik azt válaszolták, hogy a berendezést nem a BKK telepítette, így annak javításával kapcsolatban sem tudnak sajnos intézkedni. Javasoljuk, hogy panaszával forduljon az utasvárót fenntartó JCDecaux Hungary Zrt-hez."

-----

Tisztelt BKK!
A Bem József téri villamosmegállóban lévő Futár kijelző mostanában nem működik.
Kérem javítsák meg.
Továbbá lenne egy kérdésem: Várható a jövőben további, a képeken látható kisméretű kijelzőhőz hasonló eszközök telepítése?

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Bem József tér

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt címzett!

    A berendezés kísérleti jelleggel volt felszerelve, munkatársaink leszerelték azt.

    Üdvözlettel:

    Attila Dobos
    Karbantartó | Maintainer
    JCDecaux - Műszak | Technical

    6 Kén street -
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: JCDecaux

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! A Bem József téri villamosmegállóban lévő Futár kijelző mostanában nem működik. Kérem javítsák meg. Továbbá lenne egy kérdésem: Várható a jövőben további, a képeken látható kisméretű kijelzőhőz hasonló eszközök telepítése?"-ról "FRISSÍTÉS 2019.06.26.: A BKK válasza: "Köszönjük megke...

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: JCDecaux

  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    A kijelzőt leszerelték. Nem hiszem, hogy fog még valaha működni.
  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: JCDecaux

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "JCDecaux"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0021766-001/2019/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00048081

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a szakterületünknek, akik azt válaszolták, hogy
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezt nem a BKK telepítette és üzemelteti. A JCDecaux helyezte ki pár éve.
  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Acsai Milán bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére