Megoldott

A Csömöri úti Fűrész utcai autós átkelő állapota

FRISSÍTÉS

Az átjáró állapota változatlan, most jövök onnan 2019.10.03.

— —

A Csömöri úti Fűrész utcai autós átkelő állapota borzalmas, tengelytörő, gumi roncsoló. Két kép erről a Fűrész-Csömöri helyzetről.

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Fűrész u. 53

Hozzászólások

  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönjük, BKV!
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Fogel László hozzászólt a bejelentéshez.

    Remek hír, a bejelentett Csömöri úti hiba megoldódott, elkészült az aszfaltburkolat. Köszönöm jarokalo.hu -nak az eljárást. Üdvözlettel Fogel L.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "A Csömöri úti Fűrész utcai autós átkelő állapota borzalmas, tengelytörő, gumi roncsoló. Két kép erről a Fűrész-Csömöri helyzetről."-ról "FRISSÍTÉS Az átjáró állapota változatlan, most jövök onnan 2019.10.03. — — A Csömöri úti Fűrész utcai autós átkelő állapota borzalmas, tengelytö...

  • Fogel László hozzászólt a bejelentéshez.

    Az átjáró állapota változatlan, most jövök onnan 2019.10.03.
  • Fogel László hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyelőre a helyzet változatlan, de a héten megyek arra, újra megnézem
  • Fogel László visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Felhasználónk visszajelzése: szeptember 4-én jártam arra (Fűrész - Csömöri átjáró, borzasztó állapotú burkolat), eddig semmi nem történt.
  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Fogel László visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0018109-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00046976

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A tár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fogel László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére