Megoldott

Nem működő kijelző (Tátra 4041)

Egy korábbi bejelentőhöz (aki az ajtózáródási hangot kifogásolta) kapcsolódva én is szeretném megdícsérni a felújított villamosokat, típustól függetlenül.
Sajnos azonban én is tapasztaltam problémát:
Május 26-án utaztam a 4041 pályaszámú kocsiban, melynek a belső, BUSE típusú utastájékoztató kijelzőjének működésében rendellenességet tapasztaltam. A kijelző egyik fele teljesen sötét volt. (Az audió működött, a kijelző másik felét, valamint a szerelvény másik belső utastájékoztató kijelzőjét nem ellenőriztem.)
Kérem, vizsgálják meg a fent említett kijelzőt, és amennyiben a rendellenesség nem csak eseti, javítsák a hibát!
Válaszukat és a BKV munkáját előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest Angyalföld kocsiszín

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Járművekkel kapcsolatos bejelentéseknél sajnos nem tudok visszajelezni; elég kicsi az esélye, hogy pont szembejön velem a 4041-es számú kocsi...
    Javaslom a státusz módosítását megoldottra (BKK válasza...
  • Sz. András visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0017026/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00046611

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társasá...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Sz. András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére