Nem működik - KO
Tisztelt BKK!
Sajnos rendszeresen előfordul, hogy különböző berendezéseik elromlanak, és igénytelennél igénytelenebb papírfecniken tájékoztatják az utasokat. Az első csatolt képet ma készítettem az Árpád híd metróállomás Újpest felé tartó peronján, de számos kapcsolódó bejelentéssel találkozhattak már Önök is, pl.:
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/44152/megfelelo-tajekoztatas-hianya
Kérem Önöket, hogy készítsenek egy a második képen láthatóhoz hasonló, általános tájékoztató matricát (több különböző méretben, hogy ne legyen gond annak kihelyezése egymástól eltérő felületeken), amit ilyen esetekben a javításig ki tudnak ragasztani a hibás készülékre - a lifteknél ez évek óta jól működő gyakorlat.
Kérem továbbá az első képen látható jegykezelő javítását és az odacelluxozott papír eltávolítását.
Köszönöm!
Hozzászólások
Ma Újpest-központban 3-ból 2 így nézett ki
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00046450
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társasá...