Megoldott

Nem működik - KO

Tisztelt BKK!

Sajnos rendszeresen előfordul, hogy különböző berendezéseik elromlanak, és igénytelennél igénytelenebb papírfecniken tájékoztatják az utasokat. Az első csatolt képet ma készítettem az Árpád híd metróállomás Újpest felé tartó peronján, de számos kapcsolódó bejelentéssel találkozhattak már Önök is, pl.:
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/44152/megfelelo-tajekoztatas-hianya

Kérem Önöket, hogy készítsenek egy a második képen láthatóhoz hasonló, általános tájékoztató matricát (több különböző méretben, hogy ne legyen gond annak kihelyezése egymástól eltérő felületeken), amit ilyen esetekben a javításig ki tudnak ragasztani a hibás készülékre - a lifteknél ez évek óta jól működő gyakorlat.
Kérem továbbá az első képen látható jegykezelő javítását és az odacelluxozott papír eltávolítását.

Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest Árpád híd M

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Járókelő Dávid visszajelzésére vár.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Készül az egységes arculat :D
    Ma Újpest-központban 3-ból 2 így nézett ki
  • H. Annamária lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0016469/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00046450

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társasá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Dávid bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére