Megoldásra vár

Kitört üveg

Tisztelt BKK!
Szeretnék érdeklődni, hogy a BKV még hány hónapot/évet szeretne várni az M3-as metró Kálvin téri kijárati üvegének pótlásával?
Válaszukat és segítő közbenjárásukat előre is köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Üllői út 1

Hozzászólások

  • Fülöp Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0014514/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00045734

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére