Megoldatlan

Arculat?

Tisztelt BKK!

A 606-os pályaszámú trolibusz láthatóan nemrég egy kisebb felújításon esett át, megkapta az új telipiros fényezést és a Zelika üléshuzatot. Sajnos ennek ellenére a jármű utastere ocsmány, koszos, és az elmúlt 15 év összes tájékoztató matricája fellelhető benne, ideértve például néhány 2005-ös leírást arról, milyen korszerűek is ezek az új trolik, de van olyan is, amit ollóval vágtak két részbe. Mint egy korábbi bejelentésemben már jeleztem (https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/42621/elavult-tajekoztatok-a-trolibuszokon), ez sajnos nem egyedi eset - a trolibuszok többségén a tájékoztatás totális káosz, a következetességnek és az igényességnek nyoma sincs, ami nagy kár, hiszen a BKK által kidolgozott arculat európai viszonylatban is példaértékű. Kérem, lépjenek végre valamit annak érdekében, hogy a szolgáltató ne csak a jelzett járművön, hanem az összes érintett trolibuszon távolítsa el az évtizedek során össze-vissza felragasztott matricákat, és következetesen alkalmazza az Önök által kidolgozott egységes arculatot.

Intézkedésüket előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Zách u. 2

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia Dávid!
    Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Köszönjük segítséged és visszajelzésed!
  • Járókelő Dávid visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0013257/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00045241

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társasá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez a két kép valamiért nem jelent meg a feltöltéskor:
  • Járókelő Dávid bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rövid peron

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Jászberényi út / Maglódi út (X. kerület, Kőbánya)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére