Arculat?
Tisztelt BKK!
A 606-os pályaszámú trolibusz láthatóan nemrég egy kisebb felújításon esett át, megkapta az új telipiros fényezést és a Zelika üléshuzatot. Sajnos ennek ellenére a jármű utastere ocsmány, koszos, és az elmúlt 15 év összes tájékoztató matricája fellelhető benne, ideértve például néhány 2005-ös leírást arról, milyen korszerűek is ezek az új trolik, de van olyan is, amit ollóval vágtak két részbe. Mint egy korábbi bejelentésemben már jeleztem (https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/42621/elavult-tajekoztatok-a-trolibuszokon), ez sajnos nem egyedi eset - a trolibuszok többségén a tájékoztatás totális káosz, a következetességnek és az igényességnek nyoma sincs, ami nagy kár, hiszen a BKK által kidolgozott arculat európai viszonylatban is példaértékű. Kérem, lépjenek végre valamit annak érdekében, hogy a szolgáltató ne csak a jelzett járművön, hanem az összes érintett trolibuszon távolítsa el az évtizedek során össze-vissza felragasztott matricákat, és következetesen alkalmazza az Önök által kidolgozott egységes arculatot.
Intézkedésüket előre is köszönöm!
Hozzászólások
Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
Köszönjük segítséged és visszajelzésed!
Ügyszám: 0038/0013257/2019
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00045241
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társasá...