Megoldott

Hiányzó matricák

Tisztelt BKK, BKV!

Az M3-as metróvonal északi, felújított szakaszán a jegykezelőkre kikerült matricák túl hosszúak, lelógnak a jegykezelőkről. Nem is voltak hosszú életűek, már az első napokban elkezdtek eltűnni. Kérem, szíveskedjenek a matricákat megfelelő méretben legyártatni, a meglévőket lecserélni, a hiányzókat pótolni. Kérem továbbá, hogy szíveskedjenek a többi metróállomáshoz hasonlóan padlómatricát is kihelyezni a jegykezelők elé.

Munkájukat, segítségüket köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest IV. kerület, Újpest, Árpád út 67

Hozzászólások

  • g g lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0020992-001/2019/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-0004786

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A
    ...
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012793/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00045056

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy a jegykezelők nagy rés...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Padlómatricák továbbra sincsenek.
  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    Már jó a méret.
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére