Megoldott

Nyomtatás minősége

Tisztelt Illetékes!

Egyre több helyen látom a városban, hogy a közösségi közlekedés térképes utastájékoztató elemei kifejezetten gyenge minőségben kerülnek kinyomtatásra.

Ennek egyik példája a képeken látható plakát, amely az 1-es villamos Árpád hídi megállójában található (Bécsi út/Vörösvári út felé). Elképzelhető, hogy már a nyomdába küldött anyag volt rossz felbontású, mégis kár, hogy egy grafikailag és tartalmilag is példamutató módon összerakott plakát ilyen silány minőségben került nyomtatásra.

Kérem a hiba javítását!

Tisztelettel,
Szász László

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Váci út 67

Hozzászólások

  • g g lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012670/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00045022

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKK Zrt.-nek. A társaság
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szalai Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett válasz, kérem, hogy küldjétek újra!
  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Ilyen minőségű munkát nem szabadna átvenni.
  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos új nyomda szállít :/
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szász László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Kifakult tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Sweidan Omar
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Göncz Árpád városközpont M (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    nem működő kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Hohl Teodor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Váci út (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére