Megoldott

Utasfélretájékoztatás

Tisztelt BKK!

Tegnap, április 24-én este 20:25 körül a 17-es villamos Széll Kálmán téri, Bécsi út/Vörösvári út irányú megállójában a FUTÁR-kijelző téves, félrevezető adatokat mutatott. Nem tudom, hogy egyszeri vagy állandóan fennálló hibáról van szó. A téren a többi kijelző megfelelően működött.

Kérem a probléma mielőbbi kivizsgálását és elhárítását!

Köszönettel,
Szász László

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Vérmező út 10-12

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Nagyon köszönöm!
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012468/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00044824

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre szakterületünk azt válaszolta, hogy munkatársaik megvizsgálták a problém
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Szász László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    H5-ös HÉV tisztasági problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Batthyány tér M+H (I. kerület, Várkerület)
  Vissza az oldal tetejére