Megoldatlan

Tájékoztatás kellene

Tisztelt BKK!
A Vörösmarty tér metróállomáson rendszeres, hogy a környéken nem jártas utasok rossz oldalon mennek le a metróba. Semmilyen tájékoztatás nincs a felszínen arról, hogy az egyik lépcső csak a leszállóhelyre vezet. Meg nagyobb baj, hogy a peronon sincs tájékoztatás arról, hogy a másik oldalon kéne felszállni.
Kérem helyezzenek ki feltűnő, könnyen értelmezhető jelzéseket, amik felhivják a figyelmét a rossz oldalon várakozó utasoknak. A legjobb lenne, ha már a felszínen lennének tájékoztatók, hogy hol kell lemenni.
Ezen kívül kérem vezessék be az angol nyelvű bemondást az M1es metrón. Mondják be angolul is a leszállásra felszólító szöveget. Ezzel csökkenthető azon utasok száma, akik fentmaradnak és a kihúzóban kötnek ki.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Vörösmarty tér 8-9

Hozzászólások

  • Szalai Krisztina lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg, így az belsős szabályunk értelmében megoldatlan.
  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Majdnem egy teljes év alatt egy A4-es lapot sikerült kirakni. Megoldatlan.
  • Acsai Milán visszajelzésére vár.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    A megoldásban illetékes BKV Zrt. tájékoztatása szerint az M1-es
    metróállomás területe hozzájuk tartozik. Az említett helyszínen volt kint
    tájékoztató jelzés, amit a BKV Zrt. hamarosan pótolni fog.

    A
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldatlan"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Dolgoznak a megoldáson.
  • Szász László lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Küldjétek el nekik újra, legyetek szívesek.
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldatlan"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem válaszoltak, kérem újraküldeni.
  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Kiegészítés: (kérlek csatoljátok)
    Ezen kívül kérem vezessék be az angol nyelvű bemondást az M1es metrón. Mondják be angolul is a leszállásra felszólító szöveget. Ezzel csökkenthető azon utasok száma,...
  • Acsai Milán bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Sérült kerítés

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széchenyi rakpart (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    A villamospályát tartó födém rogyik

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Belgrád rakpart (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére