Megoldatlan

FUTÁR kijelző

A Városmajornál elhelyezett FUTÁR kijelző túl rövid, sokszor csak az 1 percen belül induló járatokat mutatja. Megoldás lenne, ha nagyobbra cserélnék, vagy ha irányonként külön kijelző mutatná az indulásokat (ebben az esetben még egy kijelzőre lenne szükség). Kis mértékben, de javítana a helyzeten, ha a Széll Kálmán térre azonos megállási renddel közlekedő autóbuszok közül csak a következőt mutatná.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Szilágyi Erzsébet fasor 47

Hozzászólások

  • Szalai Krisztina lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0011471/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00044465

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre szakterületünk azt válaszolta, hogy nincs anyagi fedezetük nagyobbra cse...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Horváth András hozzászólt a bejelentéshez.

    Kellene ide olyan nagyobb kijelző, mint a Széll Kálmán téren van a metrókijárat előtt. Ezt pedig máshol lehetne felhasználni. Sok helyre kellene még futár kijelző: pl. Csörsz utca (MOM-park sarok) 17,...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szász László bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Koszos menetrend

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szilágyi Erzsébet fasor (II. kerület)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Hibás jegyautomaták

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kelemen László utca (II. kerület)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Hol a térkép?

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére