Megoldatlan

Szétesett peron a csepeli HÉV Lágymányosi-híd megállójában

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2019.09.02.
"Legutóbb mikor láttam nem volt még javítva."
-----
A csepeli irány megállójának padkája szétesett. Amúgy az egész megálló igénytelen, a megálló peronja és a rakpart járdája nem egy szintben van, köztük földnek és növényzetnek nem nevezhető szürke talaj, temérdek csikk, pusztulat.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Rákóczi híd

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított egy éven belül nem oldódott meg a probléma.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi nem változott, a kidőlt betonelemeket sem vitték el.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Köszönjük segítséged és visszajelzésed!
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0011034-003/2019/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00044337

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "A csepeli irány megállójának padkája szétesett. Amúgy az egész megálló igénytelen, a megálló peronja és a rakpart járdája nem egy szintben van, köztük földnek és növényzetnek nem nevezhető szürke talaj, temérdek csikk, pusztulat."-ról "FRISSÍTÉS: 2019.09.02. "Legutóbb mikor láttam nem volt még javítva." ----- ...

  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Legutóbb mikor láttam nem volt még javítva.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0011034-001/2019/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00044337

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Szilágyi Dóra elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    Jegyautomata helye

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: MÁV-HÉV Zrt.
    Rómaifürdő (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldatlan
    1
    Megoldatlan
    1

    HÉV kijelzők

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: MÁV-HÉV Zrt.
    Kaszásdűlő (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Firkás szerelvény - H5

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: MÁV-HÉV Zrt.
    Batthyány tér M+H (I. kerület, Várkerület)
  Vissza az oldal tetejére