Megoldott

M3 autóbuszos pótlás, Pöttyös utcai megálló

FRISSÍTÉS 2019.05.10.:
A BKK válasza alapján úgy gondolom, hogy az elmúlt 2 hónap alatt nem sikerült elolvasniuk a levelemet - vagy nem sikerült megérteniük, ami még rosszabb... Nem azt jeleztem ugyanis, hogy "hiányzik egy akadálymentesített gyalogosközlekedési kapcsolat", hanem azt, hogy ez az útvonal értelmetlenül hosszú (ráadásul ostobán megoldott -amint azt más bejelentő is írta: egy kerékpárúton halad), és a napi többezres utazóközönségnek (amely csoport 90%-ának nincs szüksége akadálymentesített útvonalra) kellene építeni egy lépcsőt a jelzett helyre, figyelemmel az elkövetkezendő másfél éves időszakra. Mivel a képek tanúsága szerint ezt a tömeg lépcső hiányában is a rövidebb utat választja...
Megjegyzem: amit az elmúlt hetekben a BKK a jelzett helyen az utasok által naponta kidöntött korlátokra, műanyag kerítésre és egyéb hasztalan dolgokra költött, abból a pénzből már a lépcsőt is ki lehetett volna alakítani.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

2017. november 7-én írtam egy levelet a BKK ügyfélszolgálatának, hogy a Pöttyös utcai autóbusz-megállónál, a Határ út felé tartó oldalon érdemes lenne egy lépcsőt kialakítani, mivel az M3 felújítása miatt többszörösére nőtt utasforgalom döntő része nem tesz meg egy igen nagy kerülőt, hanem a legrövidebb úton igyekszik az aluljáróhoz, hogy átmenjen a kőbányai oldalra.
Kaptam egy semmitmondó választ, hogy majd jelzik az illetékesnek. Idén márciusban ismét írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy hamarosan indul a metró déli szakaszának felújítása, intézkedés pedig semmi. (Pedig tudhattam volna, hogy nem egy sietős társaság: a metróállomás egyik betört ajtaját bedeszkázták, ami így kb. félévig zárva volt, majd kinyitották a deszkás félajtóval, és végül 2-3 hete üvegajtó került fel...) Küldtem 2 fényképet is, mi a helyzet. Erre ma este mit látok? Az agyhalottak megpróbálták korláttal lezárni a gyalogoscsapást... Ki gondolta komolyan, hogy a kőbányai lakótelepre igyekvő nemtudomhányezeember (Somfa utcai tízemeletesek, Szárnyas utcai házak, OTP lakótelep, Terasz Park, vagy a Metrodome építkezések munkásai) illedelmesen kerül egy nagyot, miközben levághatja a kerülőt? Vagy aki a tőle 5 méterre lévő buszhoz igyekszik, kerül 60 métert, hogy biztosan lekésse?
Ha jól látom, nem tudom csatolni a levelezést, készítettem róla egy pdf-et, de nem biztos, hogy így működik a dolog (a második levél írásánál már nem voltam teljes mértékben jólnevelt).
Üdvözlettel, Hajdu Zoltán

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, 4 128

Hozzászólások

  • Bertalan Balázs lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Hajdu Zoltán hozzászólt a bejelentéshez.

    Mindössze 23 hónap kellett ehhez...
  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0038595/2017
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00044110

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy a Pöttyös utcai lépcső létesítése kérdésében Ferencváros Ön
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "2017. november 7-én írtam egy levelet a BKK ügyfélszolgálatának, hogy a Pöttyös utcai autóbusz-megállónál, a Határ út felé tartó oldalon érdemes lenne egy lépcsőt kialakítani, mivel az M3 felújítása miatt többszörösére nőtt utasforgalom döntő része nem tesz meg egy igen nagy kerülőt, hanem a legrövidebb úton igyekszi...

  • Hajdu Zoltán hozzászólt a bejelentéshez.

    A BKK válasza alapján úgy gondolom, hogy az elmúlt 2 hónap alatt nem sikerült elolvasniuk a levelemet - vagy nem sikerült megérteniük, ami még rosszabb... Nem azt jeleztem ugyanis, hogy "hiányzik egy...
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0038595/2017
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00044110

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Hajdu Zoltán hozzászólt a bejelentéshez.

    Kiegészítés: ma kaptam üzenetet a BKK-tól, hogy a március 13-i bejelentésemre egy hónappal meghosszabítják a válaszadási határidőt.
  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    Elképesztő......
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Hajdu Zoltán bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére