Megoldott

Nem működő kijelző

A PHG-630 rendszámú autóbusz belső utastájékoztató kijelzője március 21-én délután nem működött, teljesen fekete volt. Egyelőre nem tudom, hogy ez csak egyszeri esetben történt, vagy permanensen fennálló probléma.
Tisztelettel kérem a kijelző javítását szükségesség esetén!
Intézkedésüket előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest Paskál u. 26

Hozzászólások

  • Kövér Blanka lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0008370/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00043329

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Sz. András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    NNE-063

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Suszter Dominik
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    nem működő kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Hohl Teodor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Váci út (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére