felesleges, sőt balesetveszélyes korlátok
FRISSÍTÉS 2020.02.24.
KOMMENT
A korlátok az ügyfélszolgálat „válaszával” ellentétben nem segítenek a balesetek elkerülésében; épp ellenkezőleg, balesetveszélyesebbé teszik a gyalogos közlekedést.
Ha valahol 9-99 éves korig (nem túlzok), nap mint nap (de inkább percről percre) szabálytalanul használják az infrastruktúrát, ott az infrastruktúra és/vagy a szabály a hibás, nem az emberek.
A „közelben” lévő gyalogosátkelő nagy kerülőt jelent (kb 50 méter), teljesen érthető, hogy még az idősek is inkább másznak korlátot, mint hogy ekkorát kerüljenek.
------------
a fonódóvillamos-projekt kapcsán újjáépültek a 17-es villamos megállói; ezek végére sablonszerűen mindenhol lezáró korlátot építettek, ami sok helyen akadályozza a villamosmegállók megszokott és rendeltetésszerű megközelítését. természetesen az emberek nem gyalogolnak plusz 50–100 métert, hanem átmásznak a korlátokon, vagy a sínek felé kerülik ki őket, ami balesetveszélyes.
a képek a Szüret utcai megállóban készültek, de ugyanez a probléma másutt is fennáll.
van erre valami szabvány? vagy csak ennyire nem gondolkodtak a tervezők?
Hozzászólások
A korlátok az ügyfélszolgálat „válaszával” ellentétben nem segítenek a balesetek elkerülésében; épp ellenkezőleg, balesetveszélyesebbé teszik a gyalogos közlekedést.
Ha valahol 9-99...
Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy a peronokat a vasúthatóság engedélyével rendelkező kiviteli tervek szerint építették át, ami a kiv...
A válasz alapján kérem elküldeni a BKV-nak is.
A 43161-es számú megkeresésre az alábbi választ adjuk:
Tisztelt Bejelentő!
A villamos megállóhelyi peronok tervezése engedélyeztetése a BKV Zrt. üzemeltetői véleményének f...