Megoldatlan

Felpergett festés az 1-es villamos megállóiban

FRISSÍTÉS 2019.12.19.:
"Egyelőre nem történt semmilyen javítás, sőt az 1-es villamos teljes vonalán több helyen is OSB-lapokkal pótolták a behorpadt, betört fémborítást ill. üvegtáblákat."
--------

FRISSÍTÉS: 2019.07.29
"Ma jártam az Óbudai Rendelőintézet megállónál, egyelőre nincs változás, nem javítottak semmit. A többi megállóról nem tudok nyilatkozni. "
-----
Az 1-es villamos némely megállóiban felpergett az üvegfelületeken belüli lila bevonat. Ahol sötétebb lila bevonat van, az jól bírja a körülményeket, de a világosabb bevonat szinte mindenhol feljött.

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Óbudai rendelőintézet

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma.
  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Baksai-Szabó Kristóf visszajelzésére vár.

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0007432-003/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00042921

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Szakterületünk megismétli a jarokelo.hu másik - ugyanezen témájú - bejelent
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Kristóf! Az 1-es vonalára megköttetett a vállalkozási szerződés (hurrá!), azért vannak egyelőre OSB-lapokkal borítva a hiányzó részek. Elkezdődött a javítás-felújítás, ez a lényeg! :)
  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2019.07.29 "Ma jártam az Óbudai Rendelőintézet megállónál, egyelőre nincs változás, nem javítottak semmit. A többi megállóról nem tudok nyilatkozni. " ----- Az 1-es villamos némely megállóiban felpergett az üvegfelületeken belüli lila bevonat. Ahol sötétebb lila bevonat van, az jól bírja a körülm...

  • Baksai-Szabó Kristóf hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyelőre nem történt semmilyen javítás, sőt az 1-es villamos teljes vonalán több helyen is OSB-lapokkal pótolták a behorpadt, betört fémborítást ill. üvegtáblákat. Kérem szépen a bejelentés újraküldését.
  • Baksai-Szabó Kristóf visszajelzésére vár.

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0007432/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00042921

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy az érintett szakaszon...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "Az 1-es villamos némely megállóiban felpergett az üvegfelületeken belüli lila bevonat. Ahol sötétebb lila bevonat van, az jól bírja a körülményeket, de a világosabb bevonat szinte mindenhol feljött."-ról "FRISSÍTÉS: 2019.07.29 "Ma jártam az Óbudai Rendelőintézet megállónál, egyelőre nincs változás, nem javítottak...

  • Baksai-Szabó Kristóf hozzászólt a bejelentéshez.

    Ma jártam az Óbudai Rendelőintézet megállónál, egyelőre nincs változás, nem javítottak semmit. A többi megállóról nem tudok nyilatkozni.
  • Baksai-Szabó Kristóf visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0007432-001/2019/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00042921

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre szakterületünk azt válaszolta, hogy megrendelték az üvegfelület...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Baksai-Szabó Kristóf bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Pihenő villamos elállja a gyalogátkelőt

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Vörösvári út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldásra vár
    3
    Megoldásra vár
    3

    Lefóliázott infotábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Fónai Kende
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bécsi út / Vörösvári út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére