Megoldott

Ritkított közlekedés, rendszeres késések és járatkimaradások

Anonim Járókelő

A 15/115-ös busz vonalán rendszeresen késnek a buszok, és hétköznap a menetrenddel ellentétben nem 20 percenként járnak.
Ma például a menetrend szerint 16:27 perckor a Dagály fürdő megállóhoz érkező 15-ös busz kimaradt, így 35 percet kellett várnom a buszmegállóban menetrend szerint 20 percenként járó buszra. Ez rendszeres a 15/115-ös busz vonalán. A BKK futár alkalmazás is rendszeresen téves információt közöl a busz érkezéséről. Ma a Viza utcánál 8 percet írt, mikor elindultam a Buszmegálló felé. 8 perccel az indulás után még mindig 5 percet írt. Ezután még 5 perc várakozás után 17:17-kor ránéztem, és 3 percet írt. 17:20-kor még mindig 2 percet...
De nagyon sok példát tudnék mondani a rendszeresen késésre és a BKK futár rendszeres félretájékoztatására is.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Népfürdő u. 45

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Kedves bejelentő! Az illetékes válaszát kérlek fogadjuk el, hiszen a jelentősen megnövekedett budapesti forgalom miatt a menetrendek betartása is egyre nagyobb nehézség - ennek megoldása magasabb poli...
  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0007248/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00042886

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    Mi a konkrét kérdés?
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Az a baj a 15-115 busszal, hogy rengeteg kanyargós, kisutcás, belvárosi szakaszon megy, rendkívül zavarérzékeny, elég egy mentő valahova, s meghal a vonal egy adott szakaszon. Talán Budapest legzavaré...
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Kifakult tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Sweidan Omar
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Göncz Árpád városközpont M (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    nem működő kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Hohl Teodor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Váci út (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére