Megoldott

Metró hangos szöveg

Nem tudom egyedül vagyok-e, de minden napomat megkeseríti az, hogy a metrókon az angol tájékoztató szöveg iszonyatosan fülsértően hangos. A magyar korrekt hangerővel szól, de az angol ténylegesen sérti az ember fülét, sokkal hangosabb a magyarnál. Attól, hogy hangosabba üvöltetik még senki nem fog jobban érteni angolul vagy jobban hallani. Nem tudom olyan hangerőre csavarni a zenét a fülembe, hogy ne halljam.
Miért kell üvöltetni? Nem lehetne ugyanolyan decibelen bemondani az angolt mint a magyart? Csak mert az se halk..

Köszönettel,
Nóri

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, I. kerület

Hozzászólások

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Én nem úgy veszem észre, hogy komolyan venné az utaspanaszokat a BKK: mosdik, hárít, semmitmondó választ ad. És nem történik semmi. Példák: Örs vezér tere M2 indításjelzés, Baross tér FUTÁR tábla. Nek...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Tesztüzem alatt minden bemondás üvöltött a szerelvényen, ez már a fülkímélőbb verzió. A BKV-nak (egyelőre) semmi köze ehez, így eléggé bullshit, hogy feléjük jelzik a problmát, mivel még garancia alat...
  • Ábel István hozzászólt a bejelentéshez.

    Engem ennél jobban zavar az, hogy a M3 bemondásait mindig akkorra időzítik, amikor éppen szerelvény érkezik az állomásra.
    Az érkező járat zajától semmit nem hallani abból, hogy éppen mit is mondtak be.
  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelet a kivételnek, de az esetek többségében megnézik, hogy melyik bejelentés jár közel a 30 naphoz, és azokra válaszolnak. Ezzel meg az a baj, hogyha nem ők az illetékesek, akkor 8 napon belül ke...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A válasz struktúrája a szokásos.
    1.Kicsit kétségbe vonja a panasz indokoltságát (hangosabbnak tűnik) majd
    2. a maradékot is másra keni (BKV, Alstrom, technika ördöge).
    3. Végül a kiteljesedés az, h...
  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    A "szégyenfalra" való felkerülés nyilvánossága sok esetben tényleg intézkedésre kényszeríti az illetékest.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (4177)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Az M2-es és M4-es metró szerelvé
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    @hozzászóló:
    Jó lenne, ha ez lenne az általános tapasztalat, de sajnos messze nem veszik az embert annyira komolyan, ha magányosan ír a saját e-mail címéről.

    Itt a bejelentéseknek van publicitása és...
  • Werner Nóra hozzászólt a bejelentéshez.

    Rendben.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Az ilyen jellegű gondokat véleményem szerint közvetlenül a bkk@bkk.hu emailcímre kéne írni, ugyanis azáltal, hogy a jarokelo.hu oldalon keresztül jut el az illetékeshez hátráltatja/késlelteti a válaszadást.
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Werner Nóra bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére