Megoldott

Hiányzó menetrend

A HÉV Margit-híd megállójában nincs menetrend kifüggesztve a táblára, viszont a mobilos alkalmazásból 2 is van. Miért?

Kérem, hogy válaszukban ne hivatkozzanak az elektronikus kijelzőre, mert nem működik. Ezt már be sem jelentem, mert mindig csak kifogásokat kapok... :-(

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, II. kerület

Hozzászólások

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt jarokelo.hu!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (4159)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Illetékes kollégáink az aktuá...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Kitették, megoldottra állítható.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Mura-Mészáros Péter bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Befejezetlen, félbehagyott munka

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szilágyi Erzsébet fasor (II. kerület)
  • Megoldott
    3
    Megoldott
    3

    Megrongált utasváró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Akadémia (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére