Széna téri távolságibusz-pályaudvar áthelyezése a Hűvösvölgybe
A hírek szerint a ronda távolságibusz-pályaudvar kitelepítését úgy tervezi megoldani a BKK, hogy a buszok az eredeti útvonalon bejönnek a Széna térig, majd lerakják az utasokat, és a Déli pályaudvarnál elhelyezett tároló területen állomásoznának. Ez két szempontból is rossz lenne, egyrészt ugyanúgy állnának a dugóban, másrészt ismerve a Déli-Széll Kállmán tér csúcsidőben megtapasztalható forgalmát, további dugógeneráló hatásuk lenne, és a menetrend is nehezen lenne tartható. Kérdésem a BBK-hoz, hogy vajon felmerült-e a buszvégállomás Hűvösvölgyi úti villamos-végállomáshoz költöztetése? Itt biztosított az átszállás a Budai Fonódó rendszerére a 56, 56A, 59B, 61 járatok segítségével, így sokaknak le sem kellene szállniuk a Széll Kálmán téren. A Szépjuhászné út - Nagykovácsi utcán történő megközelítéssel nem kellene végigállniuk a dugókat, és Budakeszi-Széll Kállmán tér kriminális forgalma is kicsit fellélegezhetne.
Hozzászólások
Le Marietta Járókelő Egyesület
Tisztelt Járókelő Egyesület!
A társaságunkhoz érkezett bejelentéssel kapcsolatban az alábbi szíves tájékoztatást adjuk:
A Széna tér tervezett...
2011 őszén két Combino villamossal tesztelték a bővítési lehetőségeket. Mehetne arra hosszú CAF is, vagy bármi, minden megoldható. Képek forrása: IHO
http://iho.hu/hir/combinoval-huvosvolgybe-110926
Részemről öröm, ha lehet agyalni azon, mi lehetne itt.
Most a Hűvösvölgyi végállomás átmodellezésére:
Balra ott a P+R parkoló, ahhoz nem fognak nyúlni, a Hűvösvölgyi út jobb oldala szaba...
Nem is az emberekről beszéltem, hanem a járművek számára a végállomás területéről.
A CAF villamosok miatt át kell majd szabni a pályát,...
1) Ígyis tűlterhelt a hűvösvölgyi villamoság csúcsidőben, a villamosok tömve.
2) A villamos végállomási területe kicsi, sűríteni nehezen kivitelezhető, vagy lehetetlen már, tűlter...