Megoldatlan

Megszűnt jegypénztár

FRISSÍTÉS (2019.11.30.):

Pont olyan ronda, mint fél éve.

-----

Jó dolog, hogy a BKK jegyautomatákat telepített a forgalmas csomópontokba, de ezzel egyidejűleg sajnos sok helyen megszűntek az élő munkaerőt alkalmazó jegy- és bérletpénztárak, mint ahogy az a bejelentésben is szereplő Margit híd budai hídfőnél is történt.
Ez a probléma egyik része, a másik az, hogy a megszűnt pénztárakról mindenki megfeledkezett és gazdátlanul rohadnak. Nem is részletezném azt, ami a képeken látható, hiszen magukért beszélnek.
Inkább azt szeretném megtudni, hogy mikorra várható a bejelentésben (és a város más pontjain) lévő ex-jegypénztárak elbontása/újrahasznosítása?

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Margit híd

Hozzászólások

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Jobb később mint soha.
  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma.
  • Lukács Máté visszajelzésére vár.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    ,,Külső felületét várhatóan 2020 tavaszán teszik rendbe."
    Így legyen :)
  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0003164-005/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00041062

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek. A
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Meglepő.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "MÁV-HÉV Zrt. (BKK)"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Jó dolog, hogy a BKK jegyautomatákat telepített a forgalmas csomópontokba, de ezzel egyidejűleg sajnos sok helyen megszűntek az élő munkaerőt alkalmazó jegy- és bérletpénztárak, mint ahogy az a bejelentésben is szereplő Margit híd budai hídfőnél is történt. Ez a probléma egyik része, a másik az, hogy a ...

  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Pont olyan ronda, mint fél éve.
  • Lukács Máté visszajelzésére vár.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0003164/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00041062

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek. A társa
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Gipsz Jacob hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezeket bűn volt megszüntetni, sokkal jobb volt egy ilyen csomóponton, hév jegyet vagy bérletet venni. Bár én is használok kényszerűségből automatát, az emberi kiszolgálás sokkal jobb kevesebb hibával...
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Főváros Önkormányzata"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére