A BKV (BKK - nem tudom melyik!) rendszeresen hülyére veszi az utasközönséget!
Rendszeresen fordul elő, hogy a III. kerület Bécsi út - Vörösvári út villamosvégállomás közelében, a 17, 19, 41 villamos vonalán (pl. a Váradi utcánál), üzemzavar esetén nincs egyértelmű rend, hogy a villamospótló buszok hol vegyék fel az utasokat: a villamosmegállóban vagy a villamospótló busz megállójában.
És ilyenkor a jellemző szituáció, hogy a tömeg mondjuk a villamosmegállóban várakozik, majd a pótlóbusz beáll a buszmegállóba, majd miután egy ember sincs a megállóban, tovább viharzik. És ugyanez előfordul fordítva is.
Ilyenkor persze a buszvezető látja, hogy nem ott várakozik a tömeg, ahol épp megáll, de általában mégsem várja meg, hogy az utasok átérjenek a másik, párhuzamos megállóból.
Nem egyszer ilyenkor baleset- és életveszélyes helyzeteket idézve elő, mikor az akár idős és nehezebben mozgó emberek a 3-5 sávos főúton kénytelenek átszaladni, hogy elérjék a járatot.
Gondolom nem a buszvezetők felelőssége ez a sokszor kialakult helyzet (például ma reggel 8:55-kor is), hanem a BKV/BKK kombó vezetésének, hogy nem tudnak egy egyértelmű rendet megtervezni, és azt a járművezetők és utasközönség tudtára eljuttatni.
Kérném az illetékeseket, hogy gondolják végig újra a villamos üzemzavarok esetén kialakítandó forgalmi rendet, és hirdessék ki mindenki számára egyértelműen, és szüntessék meg egyszer s mindenkorra az ilyen emberhez nem méltó, megalázó és veszélyes helyzeteket.
Köszönettel: Kelemen Boldizsár
(A kép csak illusztráció a helyszínról.)
Hozzászólások
Köszönöm a választ.
Bár egy kis bocsánatkérés nem ártott volna az utasoknak.
Szerintem lezárható a topik, ennél többre úgysem számíthatunk.
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00040970
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyre szakterületünk azt válaszolta, hogy a Bécsi úton a Vörösvári út és a Kat...