M2 metró
FRISSÍTÉS:
A választ nem tudom elfogadni. Nyilván nem is vártam többet, ezért is írtam elsőre hogy nem kell válasz, csak tegyenek már valamit! De persze semmi...
A 3 perces követés/indítás nem létezik.
A válaszadó menjen már ki egyik reggel és nézze meg, hogy myen állapotok vannak! 5-6 percenként indul el egy szerelvény.
Azt meg végképp nem értem, hogy a baleset bekövetkezte óta nem történt semmilyen beavatkozás mert a kivizsgálás eredményére várnak...ez egy vicc...
Ha ilyen jellegű problémák merültek fel, akkor pusztán kíváncsiságból kérdezném, hogy hogyan volt engedélye ennek a típusú szerelvénynek közlekedni az összekoccanás előtt, ha ilyen problémái vannak......
Több 10 ezer ember közlekedik naponta a m2-es metróval. Nagyon gyorsan kellene dönteni már az ügyet illetően, felvállalni valakinek a felelősséget, beismerni a hibát, kijavítani, megtenni a szükséges intézkedéseket, visszaállítani az eredeti közlekedési rendet.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tisztelt Járókelő!
Mivel ezen a héten a három napból csak egy nap volt amely eseménytelenül zajlott, megelégeltem a dolgot. Nyilván sokat nem várok, de megpróbálom, hátha....
Az M2-es metró közlekedése igen nagy mértékben megváltozott mióta az ominózus két járat összekoccant a Pillangó utcai megállónál 2 évvel ezelőtt.
A helyzet azóta VÁLTOZATLAN és senki nem tesz semmit, hogy orvosolja a kialakult helyzetet.
1. A M2 metróval a Pillangó utcától az Örs vezér térig gyakorlatilag annyi időbe telik - kis túlzással- mint a Déli pályaudvartól a Pillangó utcáig. Azon, hogy a szerelvények azt a pár száz méteres távolságot gyakran 10-15 perc alatt teszik meg, szinte már meg sem lepődig az utas.(Több perces várakozás a Pillangó utcai megállóban, elindulás, megállás, percekig várakozás, elindulás, megállás, percekig várakozás.) Vicc.
2. Az Örs vezér téren levő szerelvények reggeli csúcsidőben gyakran 5-6 percenként képesek csak elindulni. Mondanom sem kell, hogy a 3. megállóban töltött perc után már annyira tele van a indulás előtt álló szerelvény, hogy cipőkanállal sem lehetne már betenni senkit, de nem baj, azért várakozzon még a szerelvény 2-3 percet. Azon utasok, akik képesek felismerni a helyzetet, hogy a bent álló szerelvényre már képtelenség beszállni, kénytelen várakozni az érkező szerelvényre. Csakhogy mire az beér a megállóba, annyian várakoznak már, hogy gyakorlatilag az új szerelvény egyből megtelik emberekkel és ugyanúgy a 3 percnél már szintén teljesen tele van, nem fér fel rá senki. Ja és persze a korábban bent levő szerelvény még mindig benn áll (csurig emberrel). Tehát a két szerelvény egyszerre áll benn, mindkettő tele emberrel, a peronon meg gyűlik az újabb szerelvénnyi ember.....
3. Ezen a héten hétfőn (2018.11.26-án reggel), valami okból kifolyólag nem közlekedett reggel a metró, persze erről semmilyen információt nem mondtak be sehol, se a H8-as HÉV-en, se az Örs vezér térre érve. Majd miután szembesültünk azzal a metró bejáratához érve, hogy valószínűleg nem jár a metró, mert nyilván ott sem tájékoztatták az utasokat, felszállva a 3-as villamosra, mire Mexikói úthoz ért a villamos, sikerült a végére közölni, hogy a metró nem közlekedik az Örs vezér térről.
A leírtakat kérem továbbítani az illetékes szervezethez, kérve a leírt helyzetek kivizsgálását.
Választ nem is várok, csak legyenek kedvesek csinálni valamit, hogy a 2 éve tartó röhejes helyzetek végre megoldódjanak.
Köszönettel,
ui.: saját képet nem tudtam készíteni ma reggel, mert a telefonomat a zsúfoltság miatt elő sem tudtam venni...a csatolt képet a járókelők oldaláról másoltam be
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00039048
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaságt...
A 3 perces követés/indítás nem létezik.
A válasz...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00039048
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaságtól...
http://www.kbsz.hu/j25/dokumentumok/2016-1362.pdf