Megoldatlan

M2 metró

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS:
A választ nem tudom elfogadni. Nyilván nem is vártam többet, ezért is írtam elsőre hogy nem kell válasz, csak tegyenek már valamit! De persze semmi...

A 3 perces követés/indítás nem létezik.
A válaszadó menjen már ki egyik reggel és nézze meg, hogy myen állapotok vannak! 5-6 percenként indul el egy szerelvény.
Azt meg végképp nem értem, hogy a baleset bekövetkezte óta nem történt semmilyen beavatkozás mert a kivizsgálás eredményére várnak...ez egy vicc...
Ha ilyen jellegű problémák merültek fel, akkor pusztán kíváncsiságból kérdezném, hogy hogyan volt engedélye ennek a típusú szerelvénynek közlekedni az összekoccanás előtt, ha ilyen problémái vannak......

Több 10 ezer ember közlekedik naponta a m2-es metróval. Nagyon gyorsan kellene dönteni már az ügyet illetően, felvállalni valakinek a felelősséget, beismerni a hibát, kijavítani, megtenni a szükséges intézkedéseket, visszaállítani az eredeti közlekedési rendet.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tisztelt Járókelő!

Mivel ezen a héten a három napból csak egy nap volt amely eseménytelenül zajlott, megelégeltem a dolgot. Nyilván sokat nem várok, de megpróbálom, hátha....

Az M2-es metró közlekedése igen nagy mértékben megváltozott mióta az ominózus két járat összekoccant a Pillangó utcai megállónál 2 évvel ezelőtt.

A helyzet azóta VÁLTOZATLAN és senki nem tesz semmit, hogy orvosolja a kialakult helyzetet.
1. A M2 metróval a Pillangó utcától az Örs vezér térig gyakorlatilag annyi időbe telik - kis túlzással- mint a Déli pályaudvartól a Pillangó utcáig. Azon, hogy a szerelvények azt a pár száz méteres távolságot gyakran 10-15 perc alatt teszik meg, szinte már meg sem lepődig az utas.(Több perces várakozás a Pillangó utcai megállóban, elindulás, megállás, percekig várakozás, elindulás, megállás, percekig várakozás.) Vicc.
2. Az Örs vezér téren levő szerelvények reggeli csúcsidőben gyakran 5-6 percenként képesek csak elindulni. Mondanom sem kell, hogy a 3. megállóban töltött perc után már annyira tele van a indulás előtt álló szerelvény, hogy cipőkanállal sem lehetne már betenni senkit, de nem baj, azért várakozzon még a szerelvény 2-3 percet. Azon utasok, akik képesek felismerni a helyzetet, hogy a bent álló szerelvényre már képtelenség beszállni, kénytelen várakozni az érkező szerelvényre. Csakhogy mire az beér a megállóba, annyian várakoznak már, hogy gyakorlatilag az új szerelvény egyből megtelik emberekkel és ugyanúgy a 3 percnél már szintén teljesen tele van, nem fér fel rá senki. Ja és persze a korábban bent levő szerelvény még mindig benn áll (csurig emberrel). Tehát a két szerelvény egyszerre áll benn, mindkettő tele emberrel, a peronon meg gyűlik az újabb szerelvénnyi ember.....
3. Ezen a héten hétfőn (2018.11.26-án reggel), valami okból kifolyólag nem közlekedett reggel a metró, persze erről semmilyen információt nem mondtak be sehol, se a H8-as HÉV-en, se az Örs vezér térre érve. Majd miután szembesültünk azzal a metró bejáratához érve, hogy valószínűleg nem jár a metró, mert nyilván ott sem tájékoztatták az utasokat, felszállva a 3-as villamosra, mire Mexikói úthoz ért a villamos, sikerült a végére közölni, hogy a metró nem közlekedik az Örs vezér térről.

A leírtakat kérem továbbítani az illetékes szervezethez, kérve a leírt helyzetek kivizsgálását.

Választ nem is várok, csak legyenek kedvesek csinálni valamit, hogy a 2 éve tartó röhejes helyzetek végre megoldódjanak.

Köszönettel,

ui.: saját képet nem tudtam készíteni ma reggel, mert a telefonomat a zsúfoltság miatt elő sem tudtam venni...a csatolt képet a járókelők oldaláról másoltam be

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Kerepesi út 80d

Hozzászólások

  • H. Annamária lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0040345/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00039048

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaságt
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Járókelő! Mivel ezen a héten a három napból csak egy nap volt amely eseménytelenül zajlott, megelégeltem a dolgot. Nyilván sokat nem várok, de megpróbálom, hátha.... Az M2-es metró közlekedése igen nagy mértékben megváltozott mióta az ominózus két járat összekoccant a Pillangó utcai megállónál 2 évvel ezelőtt...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A választ nem tudom elfogadni. Nyilván nem is vártam többet, ezért is írtam elsőre hogy nem kell válasz, csak tegyenek már valamit! De persze semmi...

    A 3 perces követés/indítás nem létezik.
    A válasz
    ...
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0040345/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00039048
    Tisztelt Ügyfelünk!
    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaságtól
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem is a pótlóbusz beállításra hegyeztem ki a bejegyzést. Az arra vonatkozó rész arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy 0 tájékoztatás követi a bekövetkezett helyzetet. Az hogy meghibásodik valami e...
  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    A nyomozás tényleg lassan halad, ez a része tényleg kezd komikus lenni. De egy forgalmi zavar esetén nem tudnak azonnal teljes kapacitáson pótlóbuszt járatni. Nem áll minden mertrópótló megállóban 2 b...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Azért ez a jelentés is eléggé komikus...főleg az 1.1.1. pontban leírtak...bullshit...szélcsatorna!, falevelek, kedvezőtlen időjárás :) .....2012 óta közlekedik ott alstom szerelvény, 2013 óta kizáróla...
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    A KBSZ-en kívül a rendőrség is vizsgálódik, ha jól tudom.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Eddig azt írták, hogy még tart a kivizsgálás, és addig tart a sebesség korlátozás is. Közben meg van zárójelentés?? Most akkor hogy is van ez?
  • Németh István hozzászólt a bejelentéshez.

    Érdekességként a 2016-os balesetről készült Zárójelentés:
    http://www.kbsz.hu/j25/dokumentumok/2016-1362.pdf
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Utastájékoztatás fejlesztése

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Zugló vasútállomás (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    2
    Válaszra vár
    2

    Futár kijelzője hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kovács Ágnes
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Nagy Lajos király útja / Czobor utca (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Koszos menetrend

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szugló utca / Nagy Lajos király útja (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére