Utastájékoztatás?
Érdeklődnék, hogy miért nem arra a célra használják a képen látható (1-3-as villamosok vonalán gyakorlatilag mindenhol) vitrint, amire azt eredetileg szánták és az EU a forrást biztosította?
Ennyire nincs semmi, amit kommunikálni lehetne az utasok felé?
A TfL-től lehetne példát venni, hogy mit jelent az utasok tájékoztatása minden szinten és mennyiségben.
Jó lenne tudatos fogyasztóknak és nem szenvedő alanyoknak tekinteni az ügyfeleket/utasokat.
Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, ép. 4. em. 425
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00038837
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyre a probléma megoldásában illetékes szakterületünk azt válaszolta, hogy a...
És... az ablakokon a lyukacsos reklám, amitől félig látok ki, és hányingerem van tőlük - orvosi é...
Bécsben pl. madzagon lógnak a megállókban is a forgalmi változásokról szóló tájékoztatók és az ideiglenes menetr...