Megoldatlan

Kijelzőhiba

Frissítés 2019.06.27: Ez valószínű volt, hogy nem jelentkezik a hiba az ellenőrzéskor, ugyanis csak ritkán jelentkezik a hiba. Az egyik hozzászóló szerint a tartalék buszokon szokott előfordulni. Érdemes lenne egy ilyen buszon ellenőrizni a hibát.
Egyáltalán nem súlyos ez a probléma, de nagyon sok pénzbe került a FUTÁR kiépítése, így elvárnám hogy rendszerszintű hibák nélkül üzemeljen.
--
Frissítés 2019.05.23: Kedden szomorúan tapasztaltam, hogy a probléma ismét megjelent.
Gondolom a FUTÁR szoftverében van valami hiba.
--
A PKN-617 rendszámú autóbusz belső utastájékoztató kijelzőjén, a világoskék mezőn nem jelent meg a busz száma (31). A hiba több megálló, és egy végállomás elhagyása után sem szűnt meg.
Tisztelettel megkérem az illetékest, hogy javítsa a hibát!

Probléma helyszíne
Budapest XVI. kerület, Bekecs u. 38

Hozzászólások

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

  • Szász László lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia András!
    Köszönjük, hogy visszajeleztél, azonban az ügykezelési szabályaink értelmében az 1 évnél régebben beküldött és lezárt ügyeket nem nyitjuk újra. Kérjük, a probléma jelzéséhez és megoldásá...
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    A szakmberek vajon még most is dolgoznak? A hiba alkalomszerűen továbbra is jelentkezik, tehát az ügy nincs megoldva.
    (MOS-267)
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezt jó hallani, remélem valóban így van!
    Köszönöm szépen!
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0038233-007/2018/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00038398

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Bejelentése alapján a Futár rendszer üzemeltetője átvizsgálta az ön által említett autóbuszt,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2019.05.23: Kedden szomorúan tapasztaltam, hogy a probléma ismét megjelent. Gondolom a FUTÁR szoftverében van valami hiba. -- A PKN-617 rendszámú autóbusz belső utastájékoztató kijelzőjén, a világoskék mezőn nem jelent meg a busz száma (31). A hiba több megálló, és egy végállomás elhagyása után sem ...

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez valószínű volt, hogy nem jelentkezik a hiba az ellenőrzéskor, ugyanis csak ritkán jelentkezik a hiba. Az egyik hozzászóló szerint a tartalék buszokon szokott előfordulni. Érdemes lenne egy ilyen bu...
  • H. Annamária lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0038233/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00038398

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társasá...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Szalai Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés leírását "A PKN-617 rendszámú autóbusz belső utastájékoztató kijelzőjén, a világoskék mezőn nem jelent meg a busz száma (31). A hiba több megálló, és egy végállomás elhagyása után sem szűnt meg. Tisztelettel megkérem az illetékest, hogy javítsa a hibát!"-ról "Frissítés 2019.05.23: Kedden szomorúan tapasztaltam, hogy a...

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedden szomorúan tapasztaltam, hogy a probléma ismét megjelent.
    Gondolom a FUTÁR szoftverében van valami huba
  • Lukács Máté lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    A BKK válasza alapján.
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    A lentebbi hozzászólások alapján hiba nem járműhöz kötötten, és csak igen speciális helyzetekben jelentkezik.
    Ilyen módon ellenőrizni-visszajelezni nem tudok.
  • Sz. András visszajelzésére vár.

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm :)
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Miért kellene lezárni, ha a hiba elhárítása még folyamatban van?
  • Füleki Flavián hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentő!
    Kérjük, írd meg nekünk, hogy az illetékes válasza alapján bejelentésedet megoldottként vagy megoldatlanként zárjuk.
    Köszönjük segítséged!
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0038233/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00038398

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaságt
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    De mint írtam, ez az általam leírt hiba anomáliája szokott lenni, de nem jelenti azt, hogy biztosan ez.

    Az is előfordulhat, hogy adott busznak rossz a GPS jele, s folyamatosan "van jel-nincs jel" köz...
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm a részletes magyarázatot; így már világos :)
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Természetesen szó lehet más hibáról, de ez a jelenség tipikus a 0-s forgalmi anomáliája:
    Az utastájékoztatás és a FUTÁR-on megjelent, de amikor "a jármű nem teljesít menetet" látod a www.futar.bbk.hu
    ...
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    A "nullás forgalmi" fogalmával sajnos nem vagyok teljesen tisztában.
    Azt viszont tudom, hogy a busz a FUTÁR-ba be volt jelentkezve, az utastájékoztatás (audio és vizuális) működött, És a neten is fent...
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    arra gyanakszok, hogy 0-s forgalmin volt adott járaton az érintett jármű (értsd: meg van ugye határozva, hogy adott busz mettől meddig és mikor indul el adott ponttól, de ha adott vonalon van (pótol,...
  • E. M. hozzászólt a bejelentéshez.

    Tegnap (11.08.) én is utaztam a jelzett busszal kétszer is (visszafelé is ugyanez a busz jott :) ) és akkor is tapasztalható volt a hiba! Szóval nem egyszeri hiba volt.
  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Sz. András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére