Megoldott

Nem működő belső utastájékoztató kijelző

A PDN-615 forgalmi rendszámú autóbuszban nem működik a belső utastájékoztató kijelző. Kérem legyenek szívesek gondoskodni a javításáról. Munkájukat ezúton is nagyon köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Adam Clark Square

Hozzászólások

  • g g lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0037453/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00038163

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes VT-ARRIVA Kft.-nek. A tár
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Sejthető, mi lesz a BKK válasza!

    "Tisztelt Járókelő!
    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk az üzemeltető VT-Arriva KFT-hez, ahol azt adták válaszul, hogy megcsinálták.
    Köszönjük,
    BKK"
  • Járókelő Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszi a konstruktív véleményt. Mint az előző kommentemből látszik, eleve azt szerettem volna, hogy célirányosan az Arriva kapja a bejelentést, de sajnos az ügykezelő indoklás nélkül ignorálta a kérése...
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Gergő!
    Ilyen jellegű hibát jelezz a vezetőnek közvetlen!
    Vagy írj a VT Arriva KFT Facebook oldalára! Nekem 1-2 nap alatt reagáltak! És nem leráztak!
    Ne terheljük le ezzel őket a hivatalos úttal...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    VT Arriva által üzemeltetett autóbusz. Kérlek az ő kontaktukra is küldjétek el, hátha hamarabb tudnak intézkedni, mint a BKK. Köszönöm.
  • Járókelő Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére