Megoldott

Kitört ülések a buszmegállóban

Anonim Járókelő

Kitörtek az ülések a hajló utcai buszmegállóban , félek h elviszik még mielőtt vissza lesz szerelve , elrozsdásodott a székek tartóoszlopa és kidőlt egyszerűen . BKK-nak jeleztem 30 napon belül válaszolnak , egyenlőre automata üzenet érkezett , de félek addigra ellopják a kidőlt üléseket:-( Fájóslábúként örülnék ha a buszra várva mielőbb le tudnék ülni ismét ...

Probléma helyszíne
Budapest IV. kerület, Újpest, Intarzia u. 28

Hozzászólások

  • Kovács Krisztina lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Bejelentős Krizanna hozzászólt a bejelentéshez.

    "anonim olvasovagyok" magyarázatképpen, különösen a múltkori eset után beszúrok egy képet, hogy mit lát az ügykezelő az admin felületen.
    Az első napomon én is ezt rontottam el.
    A felső néhány minden v...
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyszer már kaptam arcomra, de az Illetékes képi visszajelzése alapján Megoldott az ügy. :)
  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt címzett.

    Munkatársaink kijavították az önök által jelzett hibát.

    Üdv.

    Peter SZABO
    Karbantartó | Maintainer
    JCDecaux - Műszak | Technical
    6 Kén street - 1097 Budapest - Hungary
    Mobile : 36
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Fülöp Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: JCDecaux

  • Fülöp Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Ügyfélszolgálat"-ról "JCDecaux"-ra.

  • Erdősi Mátyás hozzászólt a bejelentéshez.

    Inkább JCDecaux, nem?
  • Árvai Orsolya elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére