Megoldott

Hónapok óta hibás kijelző

Tisztelt BKK, BKV!

Az NCV-285 rendszámú autóbusz első kijelzője hónapok óta hibás, nem írja ki a viszonylatszám első karakterét. A Móricz Zsigmond körtéren a 27-es járat helyett 7-est ír ki, a Széll Kálmán téren 16-os helyett 6-ost. Ez rendkívül kellemetlen és félrevezető tájékoztatás mindkét helyszínen.

Ez a busz nyár óta így közlekedik. Senkinek nem tűnt fel? Vagy csak "jól van ez így"? Ha a hiba ismert Önök előtt, mi tart ennyi ideig?

Kérem szíves intézkedésüket!

Köszönettel,
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Hamzsabégi út 55

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a jelzést!
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem a legjobb kép, de megoldódott!
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0036316/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00037718

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére