Megoldott

Nem lehet érmével, bankjeggyel fizetni Aquincumon jegyért

Nem lehet érmével, bankjeggyel fizetni az Aquincum hévmegállóban jegyért. Egy párszáz forintos tételért pedig nehogy már kártyás tranzakciót kelljen végrehajtani, az nem arra van kitalálva.
Műkődjenek az automata funkciói, lehessen érmével és bankjeggyel is fizetni.

Az automata továbbá többszöri bökésre észleli csak azt, hogy hová akar navigálni az ember, ezzel is legyenek kedvesek kezdeni valamit.

Segítségüket előre is köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest Zsófia u. 1

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Működött a készpénzes fizetés is, szóval szerintem megoldódott.
  • Schneider Géza visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0031986-006/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00036227

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre a probléma megoldásában illetékes szakterületünk azt válaszolta, hog
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Schneider Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    A probléma kiújult, újfent használhatatlan az automata.
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Schneider Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    Használható már mindkét opció, így az ügy megoldottként zárható.
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Schneider Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    Ma sem volt használható, csak a bankkártyás fizetési lehetőség.
  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0031986/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00036227

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre a probléma megoldásában illetékes szakterületünk azt válaszolta, hogy a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Schneider Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    Kerüljön újraküldésre az ügy, ha kérhetem. A probléma továbbra is fennáll sajnos
  • Schneider Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sem működik...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Schneider Géza bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére