Megoldott

Utastájékoztatás hiánya

Anonim Járókelő

A 103-ason arról se tájékoztattak, amikor beindították a 103V járatot és akkor se, amikor megszüntették.

Nem értem, hogy miért nem tájékoztatnak a menetrendi változásokról szóban, az érintett járaton, amikor teljesen érdektelen bkv-s információkkal bombáznak rendszeresen.

Ma a 103-as sofőrje elvitt a végállomásig (Hengermalom, Budafoki sarok) és ott leszállított. Fel se merült benne vagy a főnökeiben, hogy amíg a dugóban araszol az utasaival, a Etele út / Fehérvári út előtt, akkor időt szakítson arra, hogy közli, hogy aki akar, az szálljon át a villamosra, mert már nem jár a villamospótló busz.

Tudom, hogy a sofőrök túlterheltek, de az emberi minimum jót tenne nekik is, ha már utasszállítással foglalkoznak.

S biztosan nagyon okos emberek ők és a BKK vezetői is, akik az esőben nem rutinból közlekednének, hanem előre felkészülnének a menetrendi változáskora és nem élvezik, amikor az átvert utasaik visszafelé gyalogolnak az esőben, éppen ezért 2 mondatot talán sikerülne bemondaniuk, ha nagyon elszánnák magukat, hogy ne akadályozzák, hanem segítsék az embereket.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Hengermalom út 44

Hozzászólások

  • Sági Katalin lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0030035/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00035382

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre a probléma megoldásában illetékes szakterületünk arról tájékoztatott, ho
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Figy Elek hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Bardócz Csaba!
    Szarkazmusommal éppen az Önök oldalát próbálnám védeni. A kezdeményezésük kiváló, csak egyesek ezt az oldalt használják napi sérelmeik melegágyának. Rossz napjukat, személyes p
    ...
  • Bardócz Csabaverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Figy Elek!

    Felhasználóinknak és nekünk, üzemeltetőknek minden bejelentés ugyanolyan fontos, az illetékes feladata mérlegelni, hogy figyelembe veszi-e az állampolgárok bejelentéseit vagy sem.
    A...
  • Figy Elek hozzászólt a bejelentéshez.

    Lehet én színvonaltalan troll vagyok, de legalább nem hisztizek itt mint egy 3 éves a játékbolt előtt. Javaslom szabadidejében kicsit tájékozódjon az amúgy is köztudottan sokszor kaotikus BKK közleke...
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    "Hivatalos, semmitmondó BKK lepattintó válaszra vártam."

    Beismerő válasz arra, hogy hisztérikus rohamában keletkezett a hiba bejelentése.
    Innentől nem érdemes beszélgetni, önnek nem való az internet!...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Hivatalos, semmitmondó BKK lepattintó válaszra vártam.

    Nem egy tök érdektelen, szinvonaltalan troll hülyeségeire.

    Innentől beszélgessen magában.
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Mégis mit vársz amúgy a választól ha kapsz?
    Időben visszarepítenek és majd neked külön házhoz megy egy BKK-dolgozó az újsággal, hogy "te barom ezekre készülj"? :D :D
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ha nem volt érthető, amit írtam, ne reagáljon rá!

    Nagyon béna elmagyarázni, h mikor utazom rutinból. Én a 103-ason hamarabb utaztam végig, mint a 103-1-es villamos ugrabugráláson, ezért kellemesen me
    ...
  • anonim olvasovagyok hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Bejelentő!

    Megkérdezhetem, tulajdonképpen mi a probléma? Hogy a járművezető nem szólt azon a 103V buszokon, ahol te utaztál?

    A járművezető terhe levétele érdekében a FUTÁR rendszer mondja a
    ...
  • Figy Elek hozzászólt a bejelentéshez.

    Természetesen minden menetrendváltozásnál keménykötésű, iníciálékkal tűzdelt utastájékoztatóval és "welcome drink"kel fogják Önt és az Önhöz hasonlókat várni.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Frigyes Elek-nek:
    Kötözködik, de még az iróniát se értette meg. Elmagyarázom: igen én rutinból közlekedtem, ezért írtam le, hogy szakmai és emberi minimumnak tartom, hogy a sofőrök menedrendváltozásná...
  • Figy Elek hozzászólt a bejelentéshez.

    "Ma a 103-as sofőrje elvitt a végállomásig (Hengermalom, Budafoki sarok) és ott leszállított."
    Ezért hívják végállomásnak!
    "Tudom, hogy a sofőrök túlterheltek, de az emberi minimum jót tenne nekik is"
    ...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Örülök, hogy mások nyitott füllel jártak a 103V-n múlt héten, de ez rajram ma egyáltalán nem segített.

    Most is az a véleményem, hogy a menetrend módosítás 1. munkanapján emberségből és szakszerűségbő
    ...
  • Figyelő8 Edó hozzászólt a bejelentéshez.

    Én is hallottam csütörtökön és pénteken munkába menet és jövet is.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem védeni akarom őket, de én pénteken utaztam 103-assal, és azon bemondták, hogy szeptember 1-től minden visszaáll a régibe. Valószínűleg ez a busz volt a kivétel. A kérdés, hogy miért.
  • Ügykezelő Járókelő elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Elromlott kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bikás park (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Felcserélt táblák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Péterhegyi út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére